Jump to content

Jakt i Sør-Afrika!


510 Førland

Recommended Posts

Nå etter noen turer i Sør Africa, har eg heldigvis klart å få direkte kontakt med et firma der nede som heter Sabel Thorn Safari. Firmaet eies og drives av Sør Aficaneren Leslie Carbut.

Har nå fått de beste prisene eg noen gang har fått på jakt der nede og eg vet at de har noen av de beste trofeene i forhold til tidligere jakt der.

 

De kan i tillegg til å tilby over 17 forsjellige arter der, nå faktisk tilby alle de fem store og, men det er nå så som så. Om du er interisert i å jakte løve, så vet eg at det har sansynligvis de beste prisene du kan få pga av for mye akkuratt der.

 

Så neste afrika tur på meg blir nokk gjennom dette firmaet.

 

Om noen er interisert, så kan de ta direkte kontakt med Leslie Carbut på e-mail: lesliehunt@lantic.net

eller på tlf: +27 842094690

 

Dette er bare et tips til dere som er interisert i billig å bra jakt uten å gå gjennom et norsk firma som tar oppmot halvparten av fortjenesten, så eg håper ikke det er noen som har noe imot at eg legger det ut her.

 

Fikk foresten noen enkle brosjyrer og en dvd film i posten, så om noen er interisert kan eg kopiere dvden, og sende den i lag med en brosjyre til dere. Har foresten er word fil og med noen priser.

 

Kjempe jakt til en bra pris.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...