Jump to content

HK416 i DFS?


.22-Krag

Recommended Posts

Nokon som veit om det blir aktuelt å bruke HK416 i DFS med det fyrste?

 

Eg er av dei som skal levere inn AG3 og få utlevera HK416. Men kan eg søkje om å få denne med meg heim for å bruke den på DFS stemne, slik som eg gjorde med AG'en?

Og korleis vert det med militært NM forresten...? Må alle stille med AG3 i år òg tru...?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Då er det kanskje håp, ja.

Spørsmålet er kanskje kor lang tid DFS treng for å få det til....

Eg får sjekke litt opp med HV distriktet. Det kan hende dei sit på litt info. Sørgarden er sikkert oppdatera på dette så eg kan sende ein mail til han... :wink:

Skal inn til omvæpning i helga, så då får eg endeleg prøva denne ertebørsa. :D

Link to comment
Share on other sites

Tja, de brukte vel sånn omtrent 30 år på å få på plass en klasse for AG-3, så jeg hadde ikke holdt pusten... :mrgreen:

 

Dog skal det sies at jeg har tenkt å stille på treninger i det lokale laget med tilsvarende så snart jeg får den... Og da er det ikke den lange som skal i ilden... :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jaha? Har du ein frå forsvaret eller driv du med praktisk skjoting eller noko så du har ein sivil ein kanskje?

 

Eg får kanskje sende ein søknad om å ta'n med meg heim for å trene og bruke på DFS stemne.

Men eg tvilar litt på at det vert godkjent slik heilt utan Viderøe. Hadde så absolutt ikkje tenkt å halde pusten, nei... :D

På ei anna side så gjekk det utruleg greit med AG'en når eg skulle ha med den heim.

Link to comment
Share on other sites

Tør eg spørje deg om du hadde ein knakende god grunn til å få låne børsa til Harald? :D

Eller er det framleis nok å vera DFS skyttar slik som det er/var med gamlebørsa?

Trudde kanskje dei var litt sære på å låne ut 416 sidan det ikkje var avklara om den kunne brukast i DFS endå...

Link to comment
Share on other sites

Kassereren i skytterlaget hvor jeg er medlem skulle visstnok få noe info om akkurat dette på landsmøte(?) for ei ukes tid siden.

Kan ta en telefon til han og høre hvordan ståa er og komme tilbake med det han har å fortelle.

Han lovte å ta dette opp dersom det ikke var på agendaen, så forhåpentligvis ble det diskutert.

Jeg har søkt mitt HV distrikt om å få ta den med hjem med grunnlag i å skyte DFS felt.

Får den utlevert for første gang nå til helga, og troppsjef anbefalte søknaden min, sendte den videre og regnet ikke med at

det skulle være noe problem. Akkurat det blir jo spennende å se.

Link to comment
Share on other sites

Har vært på telefonen med kasserern og han fortalte følgende:

Egen klasse for HK 416 blir innført fra neste år, så foreløpig må de/vi regne med å skyte i en annen klasse.

Grunnen var at forsvaret/HV ikke hadde informert DFS om at enkelte avdelinger allerede fra i år hadde

tatt i bruk det nye våpenet.

Dette problemet kan føre til at det muligens må skytes i jegerklassen frem til neste år.

I tillegg var det bestemt at maksholdet i 416-klassen skulle være 400m, og på stevner med lengre makshold skulle det skytes

dobbelthold.

 

Uansett fikk jeg beskjed om at mitt distrikt kunne ringe han for å bekrefte at DFS er klar over saken,

at jeg kan trene med denne frem til det kommer egen klasse og at jeg ikke kom til å bli nektet skyting på de lokale stevnene

det er aktuelt for meg å skyte.

 

Tror nok de som har tenkt å søke gjør lurt i å kontakte sitt lokale skytterlag for å avklare hvordan de stiller

seg til stevnedeltakelse i år.

Trening på DFS baner er det ingen som kan nekte oss, og det er forsåvidt grunn god nok til utlevering det.. :)

Link to comment
Share on other sites

Sjå der, ja! Tusen takk karar.

 

Då får eg berre spørje sjefen fint om eg kan låne med meg ein, så gjeng det sikkert fint.

 

Mitt lokale skyttarlag består av meg, fatter og syskenbarnet hans(av "aktive" skyttarar vel og merke. :D ), så den biten er grei.

Og resten samlaget har heller ingen grunn til å klage. Det er så få aktive at dei er glad nokon har anledning til å skjote to gonger på same stemnet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

No ser eg det har kome ut innbyding til MIL NM 2009 på mil.no

 

http://www.mil.no/idrett/start/article. ... eID=174209

 

Det ser ut til at det vert sjangs for å prøve seg med HK416. Sitat frå innbydelsen:

"I tillegg til ordinært NM for AG3 gjennomføres det for første gang et prøve-NM i militær geværskyting med ny angrepsrifle HK416."

 

Edit:

Kvifor funkar ikkje den linken eg prøva å leggje ut? Eg prøvar på ny:

 

www.mil.no/idrett/start/article.jhtml?articleID=174209

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...