Jump to content

Skal til å kjøpe ny Skytterdress.


Mauser M67

Recommended Posts

spørs hvilken prisklasse du skal opp i. siden det står "ny" skytedress regner jeg med du har en fra før(?) og har kommet over stadiet der det billigste er bra nok... :lol:

men jeg er selv i det stadiet og kjøpte en pakke hos fisanti etter at jeg selv startet en tråd der jeg var på utkikk etter en billig dress/jakke.

 

viewtopic.php?f=31&t=14411 link til min tråd :wink:

Link to comment
Share on other sites

spørs hvilken prisklasse du skal opp i. siden det står "ny" skytedress regner jeg med du har en fra før(?) og har kommet over stadiet der det billigste er bra nok... :lol:

men jeg er selv i det stadiet og kjøpte en pakke hos fisanti etter at jeg selv startet en tråd der jeg var på utkikk etter en billig dress/jakke.

 

viewtopic.php?f=31&t=14411 link til min tråd :wink:

 

Har fra før ja.

Det blir nokk ikke noen billig dress nei.

Har en billig dress fra før,eg skal ikke si noe gale om den,

men den neste blir nokk en på mål.

 

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Her er det like mange meninger som det er utøvere tror jeg!

 

Jeg for min del har alltid skutt med ABS, og har vært storfornøyd med dressene, og ikke minst servicen! Så jeg anbefaler ABS, Air X er dressen jeg har nå. Den har et spesielt materiale (virker nesten syntetisk), denne holder god passform og har lite minne, som kanvasen ofte har.

 

http://www.mamut.net/absshooting/shop/

 

Ellers er det mange andre dresser som sikkert er like gode. Dagfinrud, Stenvaag og ikke minst Kurt Thune.

 

Lykke til :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei.

Har i et par år brukt målsydd dress fra Dagfinrud. Kjøpte extreme modellen og har vært fornøyd. Har vært nøye med å ikke brette ryggen på jakken, og den er enda ganske stiv. Men den er dyr i forhold til mange andre skyteklær.

Har også hørt mange som skryter av Monard sin dress.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...