Jump to content

Kombi med uggen kroning


Slurry

Recommended Posts

http://i44.tinypic.com/2jabu53.jpg Slik ser kroninga på BRNO 584 kombien min i 7x57R. Presisjonen er så som så. 8-10 cm samling. Leupold 1-4x20 kikkert og krum stokk gjør at jeg ikke ligger like støtt som med gorifla, men syns jeg burde få bedre presisjon enn som så. Venter selvfølgelig på kaldt løp mellom skuddene. Lurer på å prøve en runde med messingskrue og pasta, men løpet er slitt 2-3 mm innover i løpet også. Må løpet kuttes og forsiktet flyttes for å få skikkelig skikk på det? Bildet lyver muligens litt. SÅ ille er det ikke..
Link to comment
Share on other sites

Du har testa presisjonen grundig nok? Grunnen til at jeg spør er at kroninga på min Brno304 i samme kaliber ser helt grusom ut, men den samler som bare f.. Hvis ikke vill jeg nok forsøkt litt til før jeg begynnte med det der, hvis jeg var i dine sko..

Flere av oss har opplevet at skyting med brytevåpen kan være litt annerledes en med "gorifla". Kjenner til at enkelte har fått grusome spredninger helt til de oppdaget at ved å holde godt i mellom fortre og anlegg, og konsentrere seg om å holde helt likt fra gang til gang har ting begynt å se helt annerledes ut. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...