Hunter-T3X Posted Tuesday at 04:40 PM Share Posted Tuesday at 04:40 PM Finnes det noe sted det fortsatt går an å få tatt storviltprøven eller er det for sent nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielV Posted Tuesday at 05:24 PM Share Posted Tuesday at 05:24 PM I Åsane kan du skyte opp "året rundt". Kan vere ein idé å spesifisere kvar du held til. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter-T3X Posted Tuesday at 05:34 PM Author Share Posted Tuesday at 05:34 PM Takk for svar. Jeg holder til i Sande i Vestfold men har ingenting i mot å reise litt om nødvendig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wintel Posted Tuesday at 06:20 PM Share Posted Tuesday at 06:20 PM Lørenskog skytterlag tilbyr oppskyting på Losby hver lørdager i høst/vinter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter-T3X Posted Tuesday at 07:19 PM Author Share Posted Tuesday at 07:19 PM Jeg ser de har åpent fra 16:30 - 21:00 på hverdager. Er det mulig å komme og skyte litt de dagene også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteinP Posted Tuesday at 07:50 PM Share Posted Tuesday at 07:50 PM Lørenskog skytterlags bane er nå stengt på hverdager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter-T3X Posted Tuesday at 09:06 PM Author Share Posted Tuesday at 09:06 PM SteinP skrev (1 time siden): Lørenskog skytterlags bane er nå stengt på hverdager Takk, det var fint å vite da prøver jeg å få tatt en tur lørdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wintel Posted Wednesday at 05:04 AM Share Posted Wednesday at 05:04 AM Fikk akkurat beskjed om at banen åpnes et par timer fra kl 1700 i dag. Oppskyting kan ordnes (500,- for gjester, inkludert i kontingenten til medlemmene) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petterbratt Posted Wednesday at 08:53 AM Share Posted Wednesday at 08:53 AM Hunter-T3X skrev (15 timer siden): Takk for svar. Jeg holder til i Sande i Vestfold men har ingenting i mot å reise litt om nødvendig Larvik skytterlag (Åres), åpent hver Tirsdag fra kl 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts