Jump to content

can

Members
  • Content count

    1,261
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. can

    Styrketrening

    Hei igjen, Cruiser eg burde ha gratulert deg med den fine framgangen du har hatt med treningsopplegget, gratulera da vise jo at da har noko for seg. Kan da fungera på deg så muligens på meg og. Eg vil sjå nærmare på da, eg har ikkje gjort da enda. Eg er ikkje så flink hverken til å snakka eller skriva for meg, er ikkje da at eg slite med motivasjonen men eg prøve å vera realistisk. Skal ikkje nekta for at dei siste åra har da ikkje vært så mykje aktivitet utanom på arbeid, kostholdet har i tilegg ikkje alltid vært på topp. Eg kjenne litt og av og til ein del både her og der i kroppen. Avogtil er da og temmelig slitsomt på arbeid, avogtil meir roligt. Dersom eg gir gass no 3 gonger i veka så veit eg sån ca korleis da kjem til å gå, åt skogen. Eg driv og pendling 4 timar kvar vei med 2 ferjer som skal nås, når eg ikkje den eina så når eg ikkje den andre og så kjem eg ikkje heim den dagen. Pendlar 1-2 helger PR mnd pga foreldre som treng hjelp til gardsdrift. Men siste argumentet er no meir av praktisk art. Vinterhalvåret er jo og roligare der. Er jo 40 år og kunne sikkert greid 3 gonger kvar veka når eg var 20 men ikkje no. Prøver ikkje å produsera unnskyldninger men vera som før nevnt realist. Når da gjeld treninga så trur eg kanskje eg vil prøva og legga mest vekt på bein og muligens rygg i fyrste omgang. Trur eg har mest og henta der. Skuldre og bryst er jo som før nevnt ikkje så aller verst trent, men kan kjøra benkpress kanskje på overkropp. Trur eg er fint nødt til å ha ett treningsprogram, ellers korka da vekk i kålen og eg veit ikkje kva og kor mykje. Godt mulig da kan fungera med stronglifts men går da og kjøra da på 2 dagar? Trudde grunpilaren var 3 gongar Pr veka. Da eg har gjort så langt er å prøva og tenka ut kva eg vil, korleis eg skal få da til. Funne ett kosteskaft utan kost og øvd meg på knebøy. Droppa lørdagsgodt og heller kjørt store havregryn.
  2. can

    Styrketrening

    Så er spørsmålet korleis eg skal oppnå måla mine, der er eg forvirra og lost. Er for mykje informasjon der ute. Eg såg på stronglifts ein god del i går kveld. Da eg muligens trur er at 3 gonger i veka er for mykje for meg, trur eg treng meir kvile så 2 er nok. Mandag og torsdag kanskje. Er redd eg skal gå lei og mista piffen og med 3 gonger i tilegg er det ein del praktiske utfordringar, etter jul hadde da muligens passa bedre reint praktisk. Da eg mangle er ein plan for korleis eg skal komma i gang. Ser for meg at eg kjem til å gå på treningssenteret siå dei har meir kompetanse enn eg har sjølv. Virka som baseøvelsane er da ein bør satsa på ut i frå informasjonen eg har funne på nettet. Er vel markløft, knebøy, benkpress og chins han her virka verfall og vera sikker på da http://fitnessbloggen.no/kukerundtsyndrom/ Ellers har eg og lurt på og ta kontakt med haugaland atletklubb, er ein styrkeløftklubb. Dei kan nok visa meg korrekt utførelse av øvelsene og har vel treningstips og komma med, men er litt skeptisk og eg har jo ikkje tenkt å begynna med styrkeløft på da nivået der, er litt flaut og når jentene der løfte meir enn meg. Grunnen til at da er så mykje om og men med meg er at eg prøve å finna ett mål, korleis eg kan nå målet på mest hensiktsmessig måte. Eg prøve rett og slett og finna ut ein del på forhånd uten å gjera alle dei dumme feila som så mange gonga før. Hadde eg berre tenkt meg litt bedre om når eg var yngre kunne eg spart år av mitt liv.
  3. can

    Styrketrening

    Da eg held på med er å finna ut kva eg eigentleg vil oppnå med treninga før eg begynne, veit da er viktigt eg må sjølvsagt trivast med da og. Er ein jungel med informasjon der ute, har allerede merka da. Da eg ser for meg sålangt som målsetting er: Omtrent den størrelsen på kroppen eg har i dag, men med litt meir muskler og muligens litt mindre fett. Eg har ikkje noko mål om å bli svær og ha ett kjøleskap fult av mat. Ikkje for å skryte men eg er litt atletisk bygd i utg. Pkt. Særlig bryst og skuldre er nokenlunde velutvikla resten av kroppen er normal men heilheita er nokenlunde ok, men sidan eg vege 82-83 kg og er 180 høg så har eg noken få kg for mykje mesteparten over magen. Sterkare i heile kroppen, synes sjølv eg er litt svak i forhold til størrelse, eg har jo allerede tallfesta mål for løft veit ikkje kor lurt da er men er greit å ha ett mål.
  4. can

    Styrketrening

    Ser at eg allerede har fått beskjed om da at eg må begynna og trena og ikkje lesa bøker samt at som nybegynner kjeme til og få voldsom framgang. Her kjem litt info som eg ikkje har fortalt til no for og belysa og forklara litt kvifor eg gjer som eg gjer. Prøve å skriva litt kortfatta, er ikkje for å fortelle livshistorien min men for at da skal vera litt enklare og skjønna. Vil prøva og komma opp på da nivået eg hadde som 20 åring tok 100 kg i benk, fekk ein tarmsjukdom nokon år seinare som øydela ein del. Den er for tida under kontroll. For ca 10 år sidan fekk eg ein lei ryggskade den plaga meg ganske mykje tidvis, stråling nedover baksida av lår og skinke, vagger som ei gås da. Av og til merkar eg ingen ting, som regel litt. Har ikkje følt meg 100% frisk i sommar sykkelturar o.l. heng i kroppen i dagavis. Brukar og mykje motorsag på arbeid og merkar da der og. Skal til legen. Prøvd ett par gonga før med vekttrening, seinast for 2 år sidan. Den voldsomme framgangen som eg hadde trudd skulle komma kom ikkje derfor tvilande no og. Ønsker derfor og gjera ting grundigere denne gongen her. Eg har god tid, sjølv om eg er 40 år.
  5. can

    Styrketrening

    Hei igjen, overvelda av responsen takk til alle som så langt har bidratt. Eg har prøvd å lest innlegga nokon gonger og har skriva ei huskelista der eg har prøvd å trekka ut essensen. Detta her er da eg har til no, håpar ingen blir fornærma. Vær kritisk til allskens andbefalingar. Grunnlegande styrketrening baserast rundt vektstanga. Martin norum bra Kjelda til info, gjerne YouTube for å læra teknikk. Beste trening kan og vera eigen kropp og ei matta. Fokuser på baseøvelser benk, knebøy og mark. Begynn med lette vekter og tren teknikk i starten. Skal ein bygga muskler må ein ligga i kalorioverskudd, få i meg nok protein, sunt fett og karbohydrater i timane rundt trening ett iverfall 5 mål PR dag. Ikkje kompliser trening og kosthold for mykje, begynn med treningsdelen og ta ting gradvis.
  6. can

    Styrketrening

    Hverken røyke eller drikke men kan med stor fordel kutta ned på sukker inntaket samt få eit bedre kosthold. Middag er ofta flesk ( heimalaga) og makkaroni men har lært meg og laga brød for ca ett år sia og har vel ikkje kjøpt etter da. Er vel ikkje fyrst og fremst kondisjonstrening eg er ute etter her, sjølv om da ikkje er av veien. Skal eg vera heilt dønn ærlig så er vel målet mitt noko sånt som : litt større litt sterkare, unngå skader, ha da litt kjekt samt mestra ein ting til. Styrke er vel kanskje viktigst får bruk for da heile tida både på privat og ikkje minst på arbeid. Trur ikkje eg kjem til å begynna med så mykje kosttilskudd Jegermeisteren ( likte nikket ditt som avholdsmann) skumlest litt i boka eg lånte og fått med meg at rikelig med protein er essensielt så får heller hiva innpå med H melk, svinekoteletter, fisk og sånt.
  7. can

    Styrketrening

    Ok, tenkte å begynna på boka hans i morgon. korleis gjere du med kostholdet eller er du ikkje så opptatt av da?
  8. can

    Styrketrening

    MathiasH litt av og på for mange år siå alder 16-22 eller så. Aldri fokus på kosthold, tenkte ikkje på da eller var vel ikkje klar over da. Kjøpte nokon vekter for nokon år sidan, har 90 kg pluss stang pluss heimesnekra benk men kom ikkje skikkelig i gong. Når da gjeld fasiliteter har eg ein treroms med ett tomt soverom ca 16 kvm. Er ett treningssenter ca 2,5 km vekke frå der eg bur. Når da gjeld styrketreningsmetodar er eg meir blank, forbinde vel slik trening fyrst og fremst med trening med frivekter, eventuelt litt apparat, beinpress er vel ein klassiker her. Kettelbells har eg og lurt litt på. For å vera konkret så er da vel detta eg veit om av øvelser Pr dags dato. Var det dette du lurte på eller misforstod eg spm ditt? Trur eg kunne holdt på med detta over tid. Detta som kjeme no er kanskje litt søkt men på arbeid har me ett forholdsvis stort uteområde. Forholdsvis flat asfalt og eg er der nesten uansett 1-3 timar kvar dag etter jobb og i helgene. Kunne fint ha dratt bildekk etter meg, krafsa sand o.l. Som avveksling. Arbeidsplassen min ligg og ca 200 m (salonggevær skuddhold 😀) frå treningssenteret. Men om treningssenter er da retta for meg veit eg ikkje heilt, kunne jo prøvd der kanskje. For å avslutta akkurat dette innlegget her så var eg nede no og lånte boka « bygg muskler» av Martin Norum og Benjamin Christensen, men eg set og veldig pris på hjelp som eg har fått her og! Du får sjå om du finne da msteiro, mulig YouTube er bra men gjeld vel som nevnt her å styra unna dei som ikkje har peiling.
  9. can

    Styrketrening

    Hei, har ett ønske om rett og slett bli litt sterkare samt å forebygge skadar samt kanskje litt meir volum men da siste er ikkje da viktigste. Ein del kjenne meg nok frå tidligare på forumet vil eg tru. Klar over at detta er som og gå i melkebutikken for å handla brød, detta forumet er jo fyrst og fremst tiltenkt jakt og skyting, eg søkte derfor på treningsforum på Google da fann eg og treningsforum.no men forumet virka døande, merkelig då trening er i vinden. Tenkte kanskje at ein del hadde peiling her eventuelt kunne geleide meg inn på kor eg kan få informasjon. Ønske å gjera da så enkelt og lettfatteligt som mulig med fokus på styrke. Detta forumet består vel sikkert av 95% menn så nokon veit vel meir enn meg. Klar over at kosthald og kvile og er viktigt. Eg har ikkje tenkt å bli nokon diger gorilla men har ett mål om kanskje 100 kg i benkpress og kanskje 130-140 i markløft. Eg er 180 cm i dag 82-83 kg med normal kroppsbygning. Ein ting eg har lært etter å ha vandra rundt på denne planeten i 40 år er at da nytta ikkje å gå for hardt ut, da blir opp som ein hjort og ned som ein lort. Eg har ingen famillie, jobbar kun 0630-1430 kvar dag så eg har god tid til å ta ting gradvis. Ein anna ting eg har lært meg er at eg må ikkje sikta for høgt, eg klare ikkje å gjennomføra da allikavel, er ein heilt vanlig person med mennesklige feil så ingen vits i målsetningar om NM gull i styrkeløft når forutsetningane ikkje er der. Eg vil berre bli noko sterkare og meir uthaldande enn da eg er i dag. For og utbrodere enda litt meir så har eg søkt ein del på nettet om sparing og investering der ligg da tonnavis av informasjon. Etter ganske så kort tid kom detta rådet opp « dersom du ønsker å gjera da enkelt, ta så mykje som mulig og spar kvar mnd, 25-75% globalt indeksfond og visa verca i obligasjonsfond, avhengig av smak/risikotoleranse» detta går på autopilot no for meg. Håpar de skjønna analogien. Klar over at eg må setta meg inn i saker og ting og da ønsker eg å gjera og denne gongen her samt begynna gradvis men ikkje for avansert. Takknemlig for svar. PS eg har redusert antall våpen frå 4 til 1 selfølgelig i 6,5x55😀
  10. can

    Dagens annonse på finn.no

    Mulig eg ikkje er heilt på nett her men er ikkje detta https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=126339094&fks=126339094 «litt» optimistisk ?
  11. can

    Småviltjakt øst Karmøy

    Hmm kanskje eg skulle prøvd iverfall eg og. Var helst kråka eg tenkte på eg då.
  12. can

    Kikkertsikte for hjort og elgjakt

    Takk for ditt svar Jeger’n den er aktuell for meg men kanskje ikkje akkurat no
  13. can

    Kikkertsikte for hjort og elgjakt

    Ser dei (meostar) har 7x56 utan lys. Nokon som har prøvd den?
  14. can

    Kikkertsikte for hjort og elgjakt

    Får nå sauer 100 for ca 10 000 meine eg. Brukande brukt tja Brno 601 går vel laus for 2-3 tusen
  15. can

    Kikkertsikte for hjort og elgjakt

    Meopta har kikkertsikter med fast forstørrelse.
×