Har handlet hos J&F fra de drev som en del av en annen butikk i Arendal, da var det Egil Dalholt som solgte der. Er det problemer med ting som bestilles, ringer jeg Egil. Are driver mye med engrosdelen nå, selv om han helst vil være i butikken. Stein er vel høvdingen i butikken nå, så om jeg ikke er fornøyd, ender det tilslutt hos han . Mitt inntrykk var at det var litt kluss med noen ting, særlig børsemakerdelen og ammunisjon frem til 2011, blitt mye bedre i 2012.
Jeg blir nok oppfatta som en litt gretten gubbe til tider der nede, sier rett ut hva jeg mener, var skikkelig forbanna i et par tilfelle. Når ekspeditører står å sier at ting som er galt ikke er de sitt ansvar, når børsemaker står å forklarer hvorfor han ikke har gjort noe logisk og avtalt, tenner jeg i bunnen, . Det er endel skårunger der, men får man ikke de svara man har krav på som kunde, si ifra.
Har lagt ned en haug med penger der gjennom 25-30 år, og vil bare si at jeg er MEGET fornøyd.
Servicen er etter mitt syn nå VELDIG bra, for det har skjedd forandringer hos de. Ikke minst fordi de har lagt om endel på målsetningen. De prøver i mye større grad å selge service, børsemakerjobber, og kvalitet. Det er fordi de ser seg ikke tjent på sikt med å dumpe priser i forhold til de store kjedene. Jeg diskuterer gjerne priser med de og, de er faktisk meget konkuransedyktige, og er man ikke fornøyd med pris, si i fra.
Kjenner bare til butikken i Arendal, det er den jeg baserer utsagna mine på.
Så, er det trøbbel for noen, send mail eller ring Egil, Are eller Stein, alltid blitt meget gode løsninger for meg da. Er det ting som beskrevet i innlegg om en som jobber på Gjøvik, si ifra, hjelper ikke det, si i fra videre. J&F ønsker det, og vi har krav på det som kunder, det er kjøpers marked nå.