Jump to content

Hvordan tar jeg i fra hverandre sluttstykket på rem 700


jbmauseren

Recommended Posts

Viss det er samme sluttstykke som på mi 700;

 

Den enklaste måten er ved hjelp av 2 kronestykker og ei skrustikke.

Sett eine kronestykket fast i skrustikka slik at ca halve kronestykket er over stikka.

På tennstempelet, under boltmuffa, er der eit hakk som er 90 grader. sett dette hakket over kronestykket i stikka.

Trekk i bolten slik at tennstempelet blir pressa mot fjøyra, som ved oppspenning.

Dersom du trekker litt lenger enn ved vanleg oppspenning, kjem det eit spor til syne på sida av tennstempelet, bak boltmuffa. Her setter du inn det andre kronestykket.

No kan du berre skru bolten og tennstempelet frå kvarandre.

 

Dæven, at noko som er so enkelt å gjere skulle vere so vanskeleg å forklare... :shock:

Metoden står forøvrig beskreve med teikningar i brukerhandboka til Remington riflene.

Link to comment
Share on other sites

Viss det er samme sluttstykke som på mi 700;

 

Den enklaste måten er ved hjelp av 2 kronestykker og ei skrustikke.

Sett eine kronestykket fast i skrustikka slik at ca halve kronestykket er over stikka.

På tennstempelet, under boltmuffa, er der eit hakk som er 90 grader. sett dette hakket over kronestykket i stikka.

Trekk i bolten slik at tennstempelet blir pressa mot fjøyra, som ved oppspenning.

Dersom du trekker litt lenger enn ved vanleg oppspenning, kjem det eit spor til syne på sida av tennstempelet, bak boltmuffa. Her setter du inn det andre kronestykket.

No kan du berre skru bolten og tennstempelet frå kvarandre.

 

Dæven, at noko som er so enkelt å gjere skulle vere so vanskeleg å forklare... :shock:

Metoden står forøvrig beskreve med teikningar i brukerhandboka til Remington riflene.

 

Jeg syns dette var bra beskrevet jeg... :-) Men usansett finnes håndboka her.

Link to comment
Share on other sites

Vrengte på meg jakt skoan og hukka sluttstykket fast i snøringa , og vet dokke hva , da kunne eg skru det opp. drit kul måte altså! det enkleste er som regel det beste. :D TAKK FOR TIPS! :idea:

Flott!

Litt moro å se gubben på filmen skal sett inn igjen sluttstykket i kammeret...

Ser ut som han har tatt litt for mange "tynne" før han prøvde :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...