Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud tråd


Gullars

Recommended Posts

Fra inspirasjon fra Fjellforum og oftopic tråden vår "Hvor mye koster kammeret deg" . Kan ikke huske å ha sett lignende tråd, men tror det kan være kjekt å dele info om gode tilbud. Kjekt å ha i disse finnanskrise tider!

 

Posten SKAL inneholde:

- Navn på varen og pris (og originalpris)

- Link til varen eller sted og navn på butikk

- Grunnen til at det er et godt kjøp

 

Kjør på kammerfolket!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

XXL melder om ryddeskau på vinterklær og vintersko!

 

http://www.xxl.no/templates/artikkel.aspx?id=80964

 

Sitat:

 

Vintervarer for over 40 millioner skal selges ut

 

Vinteren er på hell og i varehusene må vi rydde plass for vårens nyheter. Gjør et kupp på vinterklær, vintersko og annet utstyr i varehusene denne uken. Opptil 70% prisavslag.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Her kommer i hvert fall årets tips om billige våpen fra butikk: G-sport i Munkegata i Trondheim har opphørssalg på alle våpen! :shock: Innkjøpspris pluss moms.... Gir følgende eksempel:

 

Sauer 202 Classic med hevbar kolbekam ca 12000kr.

Ymse Tikka T3: fra 5-6000kr pluss moms.

 

Ellers hadde de forskjellige typer Sako 85, en Blaser Proffesional, noen Remington av forskjellige fabrikat, Winchester m70, en del forskjellige hagler, i hvert fall en Lanber Gyttorp og en Sabatti Jakt, Benelli pumpehagle og noen halvautoer(og noen flere)

Brno 22lr standard, lux og syntet, Savage 22lr og noen til som jeg ikke husker.

 

Fikk rett og slett litt vondt da jeg ikke på vilkår har råd til noen investering akkurat nå. Dammit!

 

 

Men til dere andre med tjukkere lommebøker: LØØØØØØP OG KJØØØP!

 

Tilbudet blir annonsert på mandag, men kammerfolk får altså en tjuvstart :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ikke veldig relevant i jaktsammenheng, men Lefdal har en del gode tilbud som kun gjelder i natt (fram til 08.00 tirsdag morgen).

 

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start;?ContentKey=20712&scid=1675

 

 

 

Og hvorfor i alle dager vil ikke Axel Bruun selge deg våpen? Fikk ikke det helt til å gå opp jeg :roll:

Link to comment
Share on other sites

Superundertøy (microfiber) til kr. 69,- må jo være et godt tilbud.

 

Kan ellers, som privatperson (selv om jeg jobber der...), anbefale microfleece'n til ABCFritid - uten noen som helst dårlig samvittighet... Knallgode underlagsklær - eller bare som slaffis-klær innendørs etter en kald dag i skogen.

Link to comment
Share on other sites

G-Sport i munkegata flytter bare butikken til lade arena der den skal ha et litt annet navn.

 

Axel bruun sport ville ikke selvge meg våpen pga at det skulle være opphørssalg på G-sport:p

Så jeg løp ditet, men der fikk jeg høre at det ikke var noe som helst salg, bare at det var noe som andre sportsbutikker regnet med/håpet ?!

 

Da må de ha forandret mening for denne ligger ute på FINN.no nå http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19020604

Link to comment
Share on other sites

I går ettermiddag hang et ei stk. Norrøna Finnskogen jakke i XL på Intersport i Storgata på Lillehammer til 1999,-.(Eller var det 1990,-)

 

Er usikker på om det var siste modell. Den hadde i hvert fall ikke lufting under armene, men det vet jeg ikke om de nyeste har heller. Vet heller ikke om den er der fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hang en del Norrøna goretex jakt-klær til halv pris hos XXL Forus for ei drøy uke siden!

Ikke noe for meg som er Bergans-fan, men det er iallfall et tips til de som er i markedet for noe nytt.

Så ikke hva jakkene/buksene het, men de var av typen uten noe slags for.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

http://www.sportsnett.no har 20% på ALLE varer.

 

:::Viktig:::

Helgetilbudet er 20% på ALLE varer!

• Tilbudet gjelder KUN i nettbutikken og varer tilgjengelig der.

• Husk å skrive inn HELGETILBUD i kommentarfeltet i bestillingen for å være berettiget til rabatt. Vi trekker da fra den rabatten du har krav på.

• Rabatten blir trukket fra manuelt før vi ekspederer din ordre (du vil derfor motta kvittering uten rabatt). Bestiller du med kort, så husk at vi kun trekker nettobeløpet.

• Tilbudet er tidsbegrenset og gjelder i perioden torsdag 26. november til og med mandag 30. november kl. 24.00

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

OBS: dette gjelder fra og med nyttår!

 

Siterer det som står på NJFF.no

"NJFF har fra nyttår inngått et samarbeid med nettstedet Fjellrevenshop hvor alle medlemmer oppnår 15 % rabatt når de oppgir sitt medlemsnummer. Vi gjør spesielt oppmerksom på at alle medlemmer også får tilgang til spesialkampanjer ved å logge seg inn på Min side fra nyttår. Her er rabattene enda større!

 

 

15 % rabatten får du ved å gå inn på nettstedet www.fjellrevenshop.no"

Link to comment
Share on other sites

Lasermåler Bushnell:

 

Denne er for golf, men den er på salg akkurat nå. Har bestilt fra disse før, og de er veldig flinke og har god service.

 

http://www.direct-golf.co.uk/golf_accessories/bushnell/range_finders_tour_v2_laser_golf_range_finder/p7956?s=&rCode=xmas211209&utm_source=e-flyer&utm_medium=e-flyer&utm_content=xmas211209&utm_campaign=E-Flyer

 

En review her: http://www.deeprough.com/index.php/2008/05/23/review-bushnell-tour-v2/

 

Jeg har lyst på en, da golf er lidenskap nummer to. Får se etter morgendagen hvor mye som er igjen på kontoen, og om det kanskje ikke blir nok til en gave til meg selv. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Var på Flisa Sport 1 i Hedemark. Der hadde de et Gerbersett (Fiskars), kniv, bukåpner og bryne til 299,-. På pakken stod det at det hadde kostet 599,-. Kan jo hende at hele Sport 1 kjeden kjører samme tilbud.

Vet ikke om det var et røverkjøp men et sett ble med hjem. Kniver kan man ikke få mange nok av......

 

Bukåpneren er av denne typen:

7e9b28df0be3f3e33435ef35cb3c1bb0-image.jpeg

og koster 349,- hos Fakkelmannen (Etui medfølger)

 

Bryne

Gerber-Ceramic-Pocket-Sharpener-04307-600x500.jpg

Koster rundt 40,- løst

 

Kniven ligner veldig på denne bare at det ikke er combo edge

2045_egen_import_6905_1.jpg

Denne kostet visst 520,- (Solid slire)

 

Davy

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...