Jump to content

Skryt til www.jaktfall.no


Kriegh

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

må bare hive meg på denne jeg også. bestilte ett Bushnell yardage pro 4-12 kikkertsikte til en fantastisk pris, midt i jula. allerede første virkedag fikk jeg mail om at varen ikke var på lager, men skulle komme fra statene uke 1. forsendingen fra USA ble forsinket og jeg ble faktisk oppringt litt utpå kvelden hvorpå han beklagde at det tok så lang tid og sa jeg ikke skule bli overasket hvis det lå noe ekstra i pakken :D hyggelig kar og god sørvis. men det lå ikke noe ekstra i pakken :( litt skuffende, men men.

Link to comment
Share on other sites

supert! gleder meg som en liten unge :D

må bare si at dette er det beste stedet jeg noen gang har handlet! :)

og takk for en hyggelig handel, det blir neppe siste gangen :wink:

 

Beklager, ren forglemmelse.

Sender avgårde ekstragaven på fredag førstkommende :wink: !

mvh Bjørnar

bransjetilknyttet

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte meg en Zeiss Conquest 6.5-20x50 fra de ganske nyligt, Skulle ha så spes retikkel at dette måtte bestilles fra Statene.

Men det fikk eg jo beskjed om med en gang når eg bestillte så det var aldri ett problem!

Og det låg også ett Zeiss optikk pussesett oppi eska når eg fikk den :D

God servise og gode priser!!

 

 

 

John

:D

Link to comment
Share on other sites

Må bare bekrefte at de som piper over jaktfall er heldige som vet om noe bedre :D Jeg har handlet mange steder, inn og utland, men jaktfall er favoritt i skrivende stund (siden jeg fant dem i august 08) Jeg har bedt om spesial ting, spurt dumme spörsmål, og bestilt ting som ikke var lagervare. Fikk da spörsmål om jeg ville vente, og fikk info om forsinkelser.

 

Dårlig gjort å pipe hvis det er gitt info. Og Björnar blöffer ikke det jeg kjenner til :!:

 

Til info, jeg har aldri mött ham, eller besökt butikken, bare handlet på nett. Og så snart kona godkjenner flere kjöp skal det handles mere. Topp service, ikke salgskåt, OK priser.

 

Ikke la usakelig pip ödelegge en jaktbutikk de andre må strekke seg etter. Dette gagner oss alle :D

Link to comment
Share on other sites

henger meg på rosen...med meg er det slik at om jeg kjøper noe,uansett hva det er,er det no feil med det,selv om det gjelder kun 1 av 100000000 prod..jeg får det.

kjøpte kikkertsikte hos jaktfall,selvfølgelig var det en prod.feil på det.sendte en mail til bjørnar ang.dette.samme kveld ringte han meg :D uten noe som helst fram og tilbake sendte han meg nytt dagen etter...vanligvis ønsker jo forhandler å se på produktet før rep/nytt sendes,men ikke bjørnar,han ordnet opp kjapt og ryddig.mange som har noe å lære av jaktfall sin service...

det er sånn det blir kunder av :D

selv om det er lite trolig at jaktfall priser seg ut på noe som helst,vil jeg heretter handle der,selv om produktet skulle være litt dyrere enn hos en konkurrent..betaler gladelig for kjapp og god service..

Link to comment
Share on other sites

Eg har handla derifra fleire gonga, men denne gangen blei eg svært skuffa... Det var ein brukar her som hadde bestilt ein kronograf, noko som eg og hadde gjort, men disse er vist vanskelige å skaffe fra over dammen. Men så fikk eg ein e-post der det står følgende:

 

Ta slike ting på pm.. Hansen deluxe

 

Dette er det verste eg har vert med på fra ein aktør som kaller seg seriøs. Eg kommer aldrig til å handle fra jaktfall igjen, og kommer til å fraråde alle bekkjente fra å handle hos jaktfall.

Link to comment
Share on other sites

Du fikk informasjon av meg ang. kronografen dagen FØR du legger inn dette, dette ble for drøyt til å bli stående ubesvart..
bestilte kronograf på jaktfall for 10 dager siden.. fikk ordrebekreftelse men har ikke sett noe til den enda :(:(:(:evil:

 

 

har ikke fått mail fra deg siden ordrebekreftelsen.... så drøyt er det ikke :lol::evil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fulgt med så mye her i det siste så jeg bare spør om hva du (Silent Hunter) mener med at dette er det verste du har vært med på. Er det fordi det ikke er du som har gått ut med at tålmodigheten er slutt? Eller hva er det du mener hvis det er du som har gått ut med at tålmodigheten er slutt? Er bare et helt uskyldig spørsmål fra min side da jeg som sagt ikke har fulgt med noe særlig på problemet her

Link to comment
Share on other sites

det som er problemet er at eg føler att eg ikkje fikk varene mine fordi ein annan har skreve noko som jaktfall ikkje likte. eg sendte ein e-post til jaktfall etter ca ei uke og lurte på kortid tingene mine kom, og fikk til svar att de var forsinka. fikk også spørsmål om eg ville ha pengene igjenn eller vente på varene, der eg valgte å vente på varene. så får eg e-posten om at ordren er kanselert på grunn av noe nokon andre hadde skreve her. :evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

Til informasjon:

Har nå vært i kontakt med han som urettmessig fikk kritikk, han har jeg beklaget meg personlig til og forklart hvordan dette kunne skjedd.

Han har blitt tilbudt en kompensasjon for min feilaktige henvendelse...

 

Han som kritikken var ment på (Flens), har jeg også fått kontakt med. han sitter med en ordrebekreftelse, men jeg har ingen ordre på han.

Derfor kunne det bare være "feil" person som hadde lagt ut dette, beklageligvis for "Silent Hunter"

Har forklart han at tråden som begynte så bra for meg, nå ikke er så artig lenger.Sa at han burde ha kontaktet meg , ihvertfall 1 gang før han klaget på kammeret...

Ikke lett for meg å informere han om ordren hans, når det ikke ligger noen ordre på navnet hans overhodet.

Har sagt til han at jeg synes det er trist at han klagde først, uten å kontakte meg overhodet. Han mener at dette var helt greit, da han har en ordrebekreftelse fra meg.(selv om når vi søker på ordrenummeret han har, kommer det ikke opp noen ordre)

 

Vi er ikke helt enige om skyldfordeling her, men viktigste for meg er å rette opp for Silent Hunter/ Andreas

 

Avslutter da denne leie saken fra min side, med en beklagelse til Andreas( silent hunter) som ble urettmessig skadelidende..

Link to comment
Share on other sites

Til informasjon:

Har nå vært i kontakt med han som urettmessig fikk kritikk, han har jeg beklaget meg personlig til og forklart hvordan dette kunne skjedd.

Han har blitt tilbudt en kompensasjon for min feilaktige henvendelse...

 

Han som kritikken var ment på (Flens), har jeg også fått kontakt med. han sitter med en ordrebekreftelse, men jeg har ingen ordre på han.

Derfor kunne det bare være "feil" person som hadde lagt ut dette, beklageligvis for "Silent Hunter"

Har forklart han at tråden som begynte så bra for meg, nå ikke er så artig lenger.Sa at han burde ha kontaktet meg , ihvertfall 1 gang før han klaget på kammeret...

Ikke lett for meg å informere han om ordren hans, når det ikke ligger noen ordre på navnet hans overhodet.

Har sagt til han at jeg synes det er trist at han klagde først, uten å kontakte meg overhodet. Han mener at dette var helt greit, da han har en ordrebekreftelse fra meg.(selv om når vi søker på ordrenummeret han har, kommer det ikke opp noen ordre)

 

Vi er ikke helt enige om skyldfordeling her, men viktigste for meg er å rette opp for Silent Hunter/ Andreas

 

Avslutter da denne leie saken fra min side, med en beklagelse til Andreas( silent hunter) som ble urettmessig skadelidende..

 

Vil påstå at visst vedkommende (flens) har fått ordrebekreftelse på bestillingen, så ligger feilen hos deg.

Lurer også på hvorfor det viktigste for deg var å rette opp for silent hunter, og ikkje begge to.

Link to comment
Share on other sites

Mange andre aktører har noe å lære av hvor ryddig Jaktfall opptrer.

Svarer på Kammeret, ringer opp kundene sine selv,

og har godt oppdatert nettbutikk med lave priser.

 

Flere store aktører i Norge med sikkert ti ganger flere ansatte i bedriften

klarer ikke matche noe av dette.

 

Jeg er imponert Jaktfall.

For hva det er verd.

Link to comment
Share on other sites

Bestilte butler creek linsebeskyttere fra jaktfall i jula tror jeg det var og fikk ordrebekreftels kjapt. Han hadde ikke varene inne akkurat da og jeg fikk kjapt beskjed om det, og forventet levering, da varene ble forsiket ble jeg informert om det...KJEMPEBRA!! Veldig greit å høre hva som skjer med ordren selv om det bare var småtteri. Og når varene kom så hadde han t.o.m heve i litt ekstra. Det er god service det :!:

Link to comment
Share on other sites

kjøpte kikkertsikte hos jaktfall,selvfølgelig var det en prod.feil på det.sendte en mail til bjørnar ang.dette.samme kveld ringte han meg :D uten noe som helst fram og tilbake sendte han meg nytt dagen etter...vanligvis ønsker jo forhandler å se på produktet før rep/nytt sendes,men ikke bjørnar,han ordnet opp kjapt og ryddig.mange som har noe å lære av jaktfall sin service...

det er sånn det blir kunder av :D

 

Du var særdeles uheldig med første kjøp "henry" :wink: Etter din erfaring med servicen,så skal jeg nok vurdere jaktfall jeg også.Burde hatt en ny vintercamo.Vel det er fortsatt litt kitt igjen i kjøkkenvinduet mitt,velkommen til shoot out :lol:

Link to comment
Share on other sites

Til informasjon:

Har nå vært i kontakt med han som urettmessig fikk kritikk, han har jeg beklaget meg personlig til og forklart hvordan dette kunne skjedd.

------------------------------------------------->>>..

 

Vil påstå at visst vedkommende (flens) har fått ordrebekreftelse på bestillingen, så ligger feilen hos deg.

Lurer også på hvorfor det viktigste for deg var å rette opp for silent hunter, og ikkje begge to.

 

 

Vil også sei meg enig i det som Kamasan sier. Hvorfor bara ordne opp med den ene kunden og ikke den andre?

Eg synest du skal ornde opp med begge kundene eller ingen av dei.. Vil sei det er forskjellsbehandling her

Link to comment
Share on other sites

Slutt å kverulere da bulvan :!: Kritikk går an å ta med jaktfall på PM! yntes det var en flott tråd før, men nå har det jo sporet helt av. utrolig irriterende med tråder som sporer av gang på gang!

 

Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med jaktfall.no og kommer snart til å legge inn en ny bestilling det i nærmeste fremtid

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jaktfall er uten tvil blandt de absolutt beste nettstedene å handle ja. Som de andre fikk også jeg særdeles hurtig respons og varene kom nesten før vi hadde avsluttet handelen. :D (Oregon 300 inkl kart, kjempefornøyd)

Denne butikken har jeg bare lovord om, men jeg lovet å ikke fortelle alt.... :lol:

ANBEFALES !!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...