Jump to content

Hylster til Pardini sp new .22


Woff

Recommended Posts

:wink: Som overskriften sier:

Jeg er på jakt etter et hylster til min Pardini .22 pistol.. Trenger noe å bære den i på feltstevner.

Men jeg har ennå ikke funnet noe egnet... Er det noen som kan hjelpe meg her? Jeg 'foretrekker'

hylstre i svart nylon (Uncle Mike's type..) men uansett materiale og farge, så trenger jeg noe å bære pistolen i!

(Denne skulle kanskje vært i utsyrsforumet, men prøver her jeg...)

Link to comment
Share on other sites

:D Det har jeg hørt før, men jeg har ikke funnet det hos lokal sjappe.. (på Hamar!)

Har du noe varenummer på det?

Jeg skal forøvrig ikke bære det på fest eller ball så det gjør ikkeno om det er stygt!

Det er egentlig greit at de andre synes det er litt stygt?

Pardinien kostet jo en liten haug med norske kroner, så hvis noen har tips om noe bedre?

Kan noen LAGE et hylster for meg? (Ikke svindyrt da! :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

8) Nix... Derimot hvis jeg hadde fått noen her til å skreddersy et svart lærhylster i litt solid lær her så

hadde vel kronene fått bein å gå på? Men det er visst ingen som driver med sånt lenger..... :?

Biltema er jo nesten gratis uansett vare.... Hihi!

Link to comment
Share on other sites

:D Da kan denne løsningen til kr 35,- anbefales på det varmeste.

Har riktignok modifisert orginalen LITT: Farget nedersde del svart med sprittusj.. Er iallefall

ikke signalblå lenger... Kortet ned reima som holder våpenet i hylsteret.. Sydd på klubbmerke

over strategisk plassert BILTEMA-logo. Og til slutt brettet jeg beltefestet bakover og sydde dette fast..

Løsningen ble FIN og praktisk!

Det er til og med lomme utvendig skreddersydd for magasinet!

Link to comment
Share on other sites

8) Regner med at dette hylsteret passer de fleste 'store' stiftemaskiner..

Jeg er veldig fornøyd med Pardinien min, barfoed. Jeg har hatt den 4 år nå (nesten..)

og har IKKE hatt en eneste funksjoneringsfeil! (Etter utskifting av magasinene... Produksjonsfeil..)

Jeg bestemte meg for IKKE å pusse den da den ble kjøpt, men nå i vår feltstrippet jeg den for FØRSTE

gang etter tre år's feilfri bruk... Og jeg kan antakelig vente tre år til neste gang også! Det var ikke

mye dritt å finne der nei! (Bruker CCI standard billigammo)

Presisjonen i våpenet er etter det jeg kan forstå ganske bra... Min Pardini er nok unntaket, for alle de andre skyter MYE bedre enn jeg..

Kan jo være skytteren da... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Prøver meg meg eit ekstra spørsmål her.

 

Nokon fortalte meg at Uncle Mikes lager hylster til Desert Eagle og at dette fungerer fint til Walther SSP.

 

Eg trenger eit hylster til min FAS 607 og tenker at denne vil nok gå i eit slikt hylster.

Finner riktig nok ikkje noko Uncle Mikes som er akkurat til Desert Eagle, men fant noko lårhylster hos ein softgun butikk som skulle fungere til Desert Eagle.

 

Nokon som veit om desse softgun versjonane av Desert Eagle er heilt like ein "ekte" ? Tenker da dimensjoner..

 

I tilfelle vil noko slikt kunne fungere ?

Ser for meg at det er greit å ha våpenet på låret sidan det er litt stort med matchgrep og slikt.

 

http://www.guntech.no/product_info.php?cPath=87_88&products_id=2059

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i alle fall sett en sofgun "Desert Eagle" som var såpass lik at en måtte se inn i munningen eller ta ut magasinet/ta ladegrep for å oppdage at den ikke var ekte. Har ikke kontrollmålt mot en ekte, men den var stor nok til at jeg kan tro dimensjonene var riktige eller så nærme at hylsteret vil passe. Om alle kopier er like gode vet jeg selvsagt ikke.

Link to comment
Share on other sites

Ein kar i klubben bruker eit anna Desert Eagle hylster til ein Walther SSP og det fungerer fint.

Er ikkje den Hammerlie ganske lik ?

 

Uansett så har eg muligheten til å teste med det våpenet. Er ein som har den.

 

Reknar med det går

De er nokså like, men det er best å være sikker før man bestiller.

Det hadde vært fint om du kunne testet.

Passer det, kommer jeg til å bestille.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Finner ikkje ein SP20.. medlemmer glimrer med sitt fravær.

 

Testa ein Baikal IJ35 og Unique des 96 trur eg. Begge desse satt perfekt.

 

Eg trur 99% sikkert at det går bra.

Kjenner du ikkje nokon som har ein Pardini som vil ha eit slikt ? Så kan du donere det vekk om det ikkje går ( noko eg tviler på ) :)

Link to comment
Share on other sites

Hei ingo 59, takker og bukker for den linken. Men veit du hvor dem holder til? eller har de bare nettshop?

 

ps. det blir ikke tillatt å bære våpenet løst under årets felt NM. Enten må det bæres i koffert e.l. eller så må det være i hylster.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jeg bruker Biltema`s batteridrill-holder til alle våpen, den er perfekt til dette bruk :D

 

Har gjort en modifisering på beltefestet, slik at dette er "leddet" så våpnet alltid henger rett ned med løpet, selv om jeg setter meg på kne for å sjekke "tolkeskudd".

Mindre sjans for at våpenet skal skli ut av holderen da :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...