Jump to content

Nå er det gjort... Tek7 på riflestokken.


Bondøl`n

Recommended Posts

Gjekk til det skritt å kline inn Blaser offroaden med svart tek7 her om dagen. Har vurdert det lenge, men har ikkje turt før nå. Får det vel aldri av, men grepet blei i allefall bra i forhold til den glatte offroadstokken. Om noen har sett de stokkene med latex, ser dette omtrent slik ut. klinte det på for hånd etter å ha maskert vitale deler, og pynta/ dro det ut med ein stiv malekost...

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja, den Tec7`en, får du nok ikkje av uten hjelp av hoggjern eller dynamitt, men heilt einig med deg. :mrgreen:

Eit våpen skal gå an å brukes, om det må sjå litt stygt ut, det gjer ingenting, dersom børsa blir meir bruksvennlig.

 

Og som Buster skreiv her, så meinar eg at ein Blaser Offroad Tec7 Spesial, hadde vært fint å sett bilder av. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Greit at noen prøver det ut på en slik billigbørse før jeg går løs på mauseren :lol:

 

 

litt OT;

Min 870 e styggare en din!!!

 

Da er den stygg, min er kostemalt med olivengrønn Lady Interiør, glansgrad 40.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Jeg har lekt litt med denne tanken selv, og fikk enda mer lyst nå som jeg ser det er gjort før, med brukbart resultat!

 

Nå har da ikke jeg Tec7, men ei tube Sikaflex stående. Den stiller større krav til forarbeid og er værre å få av etter herding, men sistnevnte er kanskje en fordel? Ser for meg at enkelte lurium brukt ved puss kan ha samme egenskapene som Tec7 remover.

 

Noen tanker?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...