Jump to content

Røyskattfangst 12/13


Hjortjegern

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

første røyskatt i år! med vinterpels! var på seteren en tur, der fikk jeg se en røyskatt som stod å glodde, den var overaskende nokk i vinterpels :D så da for jeg og pappa ned etter boks og felle og satte den ut, etter 4-5 dager sjekket vi, og der lå den! en nokså stor hanne! 1288646.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Sit og ser ein del snutter på Youtube om weasel-trapping, og det freistar med slik fangst. I området rundt her eg bur, har eg ikkje observert mykje røyskattspor, men eg har sett dei nokre gonger på jobb langs jernbanen.

 

Undrar på om beverkjøt kan brukast ? Luktestoff trur eg kjem til å bestille frå NW Trappers ... :-)

 

Trur nok eg kjem til å gå for Rapp Rottefelle i heimelaga felleboks, men har nokre av dykk prøvt Oneida Victor Conibear mod. 60 eller 50 til røyskatten ? (sjølvsagt den òg i felleboks)

Link to comment
Share on other sites

var den i vinterpels eller i sommerpels? lurer på om den jeg tok kan ha fått vinterpelsen på grunn av at snøen har ligget der i noen dager, så godt vekk

 

den jeg så var i sommerpels, var vel ca 750moh det. har vært snø der noen dager tror jeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

røyskatten kan ha leie i steingjerde, røyser, urer, seterhus og båtnaust, gå deg ein tur å sjå ætti spor. røyskatta hi et fast område som den holder seg i akkurat som måren. Ser du spor så e det bare å sætt fellan ut der så kjæm den nokk tebake ;) som agn så bruke æ makrell i tomat, rester av sjøfugl "lår", fisk, salami å rosiner :)

Link to comment
Share on other sites

Hei, maser veldig her men var et lite spørsmål til.

i går var jeg ute med to rotte feller etter røyskatten, men har et par spørsmål, kanskje noen av dere har svar på ?

det er to steinrøyser oppe i heia her, men skal den plasseres i selve røysa, i utkanten eller i mer skog ? setter pris på svar :)

da satsa jeg på makrell i tomat, håper det er noe som slår an.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
kjøpte ei rottefelle rapp i går, tenkte å sjekke størrelsen tå røyskatten tidlegare i haust i forhold til han:1349402.jpeg , kan vel si ein vaksen ein? :lol:

 

Hva er mål og vekta på den ?

 

Normalt og ikkje uvanlig kan du få mange røyskattar på samme felle om det er i nærheita av yngleplass..

R.Katten har ein tendens til å lage masse styr i mårfellene når han luktar noko anna enn berre honning.

Dei fleste har vel merka seg det.

 

R.katten kan godt brukast som åte til MÅR då enkelte lokke middel har nesten samme STÆRKE lukt i kjertelen

 

GODT NYTTÅR

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hadde ute tre feller i 11/12 sesongen, men uten noe resultat. Var av og til spor rundt fellene av røyskatt, men ingen gikk i fella :trist: Det eneste jeg fanget var tre mus, og de bodde og dreit inni fellekassene mine. Bruker harekjøtt, rypehoder, fisk og annet snacks som åte, så det skulle ikke være problemet. Men det jeg er usikker på er hvor jeg skal plassere fellene og hva jeg skal se etter når jeg skal sette de ut. I tillegg er jeg usikker på hvordan jeg skal impregnere fellekassene med godlukt, for å fjerne menneskelukt o.l. Tips mottas med stor takk. Lenge leve småviltet :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvd meg i år på område rjeg har sett spor. Men de vil ikke... får kun mus. Og har jeg ikke åte med meg, så ender musene som åte. Ofte er musene spist opp også.

det hadde vært gøy å fått noen, men det er vel neppe den største bestanden langs havet på vestlandet?!

 

Mikkel

Link to comment
Share on other sites

Fekk ut ei felle i går på ein plass det var litt spor. Fanga ein røyskatt der i fjor. Ved ein fjøs på ein anna gard eg ofte går forbi er det og mykje spor til tider, så reknar med det blir ei felle til i kveld :D

Nåken som har prøvd leverpostei til åte? Smurte insida og delvis utsida med leverpostei frå Gilde, og la ein god klatt på utløysaren. Lenger inne i fella la eg noko halvråtna avskjær frå hjortejakta. Bruker fellekasse med Rapp rottefelle :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...