Jump to content

Du vet at du er ladenerd når...


Sako 30-06

Recommended Posts

Når du står opp midt på svarte natta og fremdeles undrer på om

det florlette pulveret nederst i Appelsinmarmelade plastspannet etter PG tips teposer går greit igjennom alle 4 kruttdrypperne.

 

Ork.

Jeg tror jeg har litt svak feber.

Jeg tror jeg må sove litt mere.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Når du irriterer deg over at du ikkje finner tomhylsen i gresset der du satt på post å ventet på hjorten, men du fikk skutt din første rev. Og i dag etter et par uker bestemmer deg for å leite enda en gang, og finner hylsen som har lagt ute i et par uker, å tenker endelig fant eg hylsen :D

Link to comment
Share on other sites

Dier har jeg jo allerede. Både .308W og mye annet. Lomper kan være godt. Juice til 6,60 klarer jeg meg fint uten, da drikker jeg heller vann. God juice derimot, drikker jeg gjerne. Men den koster vesentlig mer enn 6,60/liter. Makrell i tomat er en hån mot både makrell og tomat. Røkt makrell er godt, røkt laks er bedre. Tomater fra Finnøy er godt. Hjemmelaget tomatsaus kokt på gode tomater er stas. Makrell i tomat er bare trist. Fiskeavskjær i dårlig søt tomatsaus, pakket i hermetikk. Det kan nesten ikke bli verre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...