Jump to content

Våpen søknad


AsgeirK

Recommended Posts

Er noen kroner å spare på å handle feks en husqvarna 640. Eller en ny Zastava. Da får de en låskasse uten tommeluttak, uten sånn spor for ladeklips, med hengslet underbeslag, ferdig borret og gjenget for montasjer og med noe mellom ok og bra finnish.

1000lappene flagrer fort og fritt når smeden koser seg med kaffe og sliping, sveising og polering😀

Edited by Chiefen.v-2
Link to comment
Share on other sites

39 minutter siden, Chiefen.v-2 skrev:

Er noen kroner å spare på å handle feks en husqvarna 640. Eller en ny Zastava. Da får de en låskasse uten tommeluttak, uten sånn spir for ladeklips, med hengslet underbeslag, ferdig brret og gjenget for montasjer og med noe mellom ok og bra finnish.

1000lappene flagrer fort og fritt når smeden koser seg med kaffe og sliping, sveising og polering😀

Har tittet endel på zastava og brukt Brno 600-601 men er det samme greia da ?

Link to comment
Share on other sites

Zastava er en large ring m98 med hel venstreside, helt lik FN, Parker-Hale, Husqvarna.

Brno600/601 har mauseraner, veldig bra kasser mener jeg. Ofte noe grov finnish. Eneste jeg misliker er måten avtrekket er montert på (det er festet i underbeslaget, ikke kassa). Ligger en 600 med integrert diopter på finn nå.

 

Hva er det du vil bygge?

Link to comment
Share on other sites

38 minutter siden, msteiro skrev:

Et par steder i Sverige som har de mener jeg, men de tar seg godt betalt. Husker ikke hvor i farten.

Mener på å ha sett det selv, men prisen var rett over 4000 tror jeg.. letteste løsning er vell å bygge på en Remington 700 kasse, evt Howa 1500 :winke1:

 

Er vell mulig å stappe inn 8x57 patroner i ett 3006 magasin ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...