Jump to content

Recommended Posts

Har en en stund tenkt på at det ville vært fint med en Neopod montert samtidig som man har hurtigfeste for Stoney Point på rifla. Jeg vil ikke montere noe lengre bak enn det originale reimfeste, da det trolig vil ødelegge for den vanlige skytinga uten noen form for hjelpemidler for min del. Det jeg igrunn lurer på om lar seg gjøre er å montere et reimfeste foran det originale for å kunne montere Neopod feste i. For meg kan det se noe trangt ut med ca. 4,5cm å gå på, men utelukker ingen ting før man har prøvd eller fått noen mål. Om noen kan svare på spørsmålet på bildet under her hadde det vært til stor hjelp. 

 

Jeg har ikke fått anledningen til å teste Neopod selv enda og lurer derfor litt på hvordan dere oppfatter den. Er det en god tofot til jaktbruk? Er den stabil, holdbar, er det noe skrangling, etc. Har ikke noen plan om å ligge å dunke tusenvis av skudd med den på banen, men ser jo helst at det er et slitesterkt og holdbart som tåler at det blir brukt produkt til den prisen. Den har jo vært på markedet en god stund nå og tanken har slått meg om at det kanskje dukker opp en 2.gen av den nå som den har blitt testet litt. Er det flere som tror dette vil skje eller er den god nok som den er uten store forbedringspotensiale. 

 

Henning :)

 

Neopod2.jpg.bbdf7551c2781c0200b4eaa57ffc3c84.jpgNeopod1.jpg.8265a629ea1e43913f5312de2bc758ff.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...