Jump to content

hva burde man ha av utstyr?


fluefiskern

Recommended Posts

4 timer siden, M67 skrev:

For ikke å snakke om C&R.

 C&r hadde vært genialt hvis det gikk på jakt, men det er jo mange som skyter elg/rådyr/rev osv med kamera istedefor noe som smeller.

 

Ang lett utstyr og tap av fisk så er dere inne på noe. Persen på enhånds er 97cm i Namsen tatt på 9" #9 i juni fiske. Store tohåndser er slukstenger i mine øyne. Liker best enhånds, men under enkelte forhold så er nok det, det beste. Men de 3 siste årene har jeg faktisk ikke hatt tid til og ta meg en tur i lakseelva, da har det kun vært jobb

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Burde ha, eigentleg ikkje mykje. Drassa sjølv på all slag rask og rot tidlegare. Tar no med minst mogleg. 

For ein dagstur så er det skalldress og gode sko(Jörnkängan) Ein god sekk må ein ha og oppi der putter eg først ein dassrull etterfulgt av ein jervenduk. Ein grei kniv og eit lite diamantbryne. Fyrstikker og jaktradio smetter også oppi. Jaktradioen er med, men brukes mindre og mindre, er for mykje unødvendig gnål. Den ryker ut ved første sjanse, er bare med når eg jakter i lag med andre.

Tar med litt tape, strips, kart og ei lita hovudlykt. Kompasset henger alltid i glidelåsen på jakka. Ein grei kikkert og litt meire niste enn ein eigentleg behøver i lag med eit ekstra ulltrøye el. Våpen og ammo er sjølvsagt med og iblandt ein god håndkikkert. 

Der bruker eg å stoppe. 

 

For ein tur med overnatting så er det med meire mat, gps, litt såpe, tannkrem, ein sovepose og eit liggeunderlag. Er det fint vær så ligger eg bare ute, er det uvær så kryper eg inni fjellduken. Telt gidder eg ikkje dra på. 

Kaffekjele og primus blir også med, men fyrer ofte bål. Sjølv på høgfjellet finn ein einer og kvist nok til eit kaffebål. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

På 1/3/2018 den 20.58, tussehaugen skrev:

Er det fint vær så ligger eg bare ute, er det uvær så kryper eg inni fjellduken. Telt gidder eg ikkje dra på.

 

Dette funker til nød en natt, kondens helvete i fjellduken...  Helsport Ringstind superlight er alltid med ved overnatting på fjellet. I skogen hvor man kan finne ly, så virker tarp greit.

Dunjakka dropper jeg på jakttur, foret fjellduk er tingen.

Edited by tornado
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...