Jump to content

Hei, liten presentasjon av nytt medlem :)


TorgeirRye

Recommended Posts

Hei

 

Tenkte jeg slukke presentere meg litt.

 

Familiemann på 50 år. Bosatt i Trondheim, nei er ikke RBK-supporter.  Følger serdeles lite med på sport. Mine interesser er kniver, natur, fotografering og trening. Akkurat nå er jeg i tenketanken rundt det å smi knivblad. Meldte meg inn i Norsk Knivforening for å undersøke rundt emnet, men fant fort ut at det ikke var noe forum e.l for å utveksle tips og triks. Da fikk jeg nyss i at kammeret.no kanskje hadde det jeg søkte. Mye tyder på at det stemmer  :)  Mitt fokus er brukskniver og kokkekniver.  Prydkniver med alskens rosemønster og sølvpryd er ikke min interesse akkurat nå. 

 

Setter stor pris på saklige diskusjoner med overveide uttalelser som er faglig og erfaringsbasert begrunnet. Men sette umåtelig lite pris på nettroll og usakligheter.

 

Bor i borettslag med en bitte liten garasje og ingen plass til å etablere egen smie.  Så det blir kompromisser,  jeg tenker å anskaffe en ambolt, og en liten gassesse. Planen er å lage essen selv. Da er man igang uten å ha brukt alt for mange penger. Bare så jeg kan kjenne på om dette er noe for meg. Teste med å smi noen knivblad. Så får man se hvordan det går. 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Takk for velkomsthilsner  :)

 

Sannheten er at jeg er fullstendig uinteressert i fotball. Var på Go'fot og vinnerkulturseminar med Nils Arne Eggen en gang, han klarte å tenne en bitte liten gnist av fotballinteresse i meg. Kjente at det var litt gøy å høre om taktikken med å spille hverandre god, bruke hverandres styrker til å prestere godt sammen... og alt det der.  Ideene levde videre i arbeidssammenheng, men fotballinteressen gikk vel ut sånn ca. samtidig som promillen gikk ut av kroppen.  Men for all del, det fasinere meg at så mange kan interessere seg for dette spillet jeg ikke forstår.  Og det gjør meg heller ingen til at så mange liker det, supert at folk har felles interesser og gjør ting sammen.

 

Jeg er,  som nevnt i min presentasjon, svanger med tanken på å smi litt. Noen som har innspill til hva jeg trenger?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Velkommen skal du være, hilsen enda ett ganske så nytt medlem! :) 
Spennende interesse du har gående, håper du legger ut noen bilder med tiden.

Dog, det med RBK? Jeg bor i Trondheim jeg også altså, tror vi må ta en kopp kaffe en dag å jobbe med det derB|

Ha en fortreffelig aften :) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...