Jump to content

Ark for printing av kulebane tabell til turret


msteiro

Recommended Posts

Noen som vet om papir/plast som fungerer til å printe ballistikktabell til justeringsratt?

Tenker prøve meg frem med tusj etc først, men litt penere og ryddig med printet versjon.

 

Vurdert på customturrets nett, men tenker flytte kikkerten over fra 22 til 6,5 etterhvert, så vil ha muligheten til å bytte enkelt og billig.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det skal prøves ja, ikke dumt.

Eneste jeg tenkte var å kanskje lage en grafisk zerostop ved å ha en tapebit med høydemerker for antall rotasjoner på rattet jeg kan sette på når jeg har nullstilt siktet. 

Ikke veldig mye klaring mellom ratt og siktet, men kan jo prøve med merkelapp der og.

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutter siden, jaktplussfiske skrev:

 

Ahh. Den så bra ut, praktisk at vi bruker Staples på jobben også, vi trenger nok noen sånne til noe nødutganger tror jeg ;) 

Link to comment
Share on other sites

Regner med at jeg kjøper de arkene over til uken, så prøvde meg på en tabell basert på kun kalkulator, dette må selvfølgelig verifiseres, men greit å teste med noe ordentlig. Må nok justeres litt, RWS Sub er kun standardklikk, kom ikke lengre.

 

 

1C9EB088-8240-48CF-89C7-C3EC137FFB17.jpeg

 

 

4AA377A9-3FE0-4D73-AECB-C89F36339C28.jpeg

Edited by msteiro
Link to comment
Share on other sites

Men greit å få testet litt, regner med at det er tykkelsen på papiret jeg ikke har regnet med ift avstand mellom klikkene, ikke snakk om mye, men forplanter seg på en rotasjon.

 

Hvis noen vil ha filen er det bare å si fra, ikke store jobben å lage selv, men kan være greit med et utgangspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Pent, veldig rent med enkel skrift, men med 22lr må man opp to rotasjoner til 200 :) 

 

Det er til salong jeg skal bruke det og, sender det nok i morgen med en liten beskrivelse av utregning av linjer og rotasjoner etc. Har bare brukt fabrikkinfo på drop på denne (og feil vei da...) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...