Jump to content

S&W 686 COMPETITOR brukt pris


bekkmørkt

Recommended Posts

Som med mange andre ting er vel tapet størst den dagen du går ut døra i butikken, men i motsetning til mye annet flater kurven fort ut for våpen..? Siden ingen har svart tillater jeg med å synse. Vurderer selv å søke på en 357 - og skulle nok hatt minst 30% avslag på nypris for å kjøpe en nyere pent brukt. Må jeg opp i 17-18.000 kan jeg like godt kjøpe ny til 21 000kr,   men det er min vurdering..

Link to comment
Share on other sites

Enig med Roffen. Og når det gjelder revolver så er 30% avslag på butikkpris inkludert tuning av avtrekk. Så selger må ta et tap på 4-50%  totalt for at jeg skal vurdere brukt. Dersom det er en vandrepokal (x-antall eiere) så skygger jeg banen.

Link to comment
Share on other sites

På 1.11.2017 den 10.51, Roffen skrev:

Som med mange andre ting er vel tapet størst den dagen du går ut døra i butikken, men i motsetning til mye annet flater kurven fort ut for våpen..? Siden ingen har svart tillater jeg med å synse. Vurderer selv å søke på en 357 - og skulle nok hatt minst 30% avslag på nypris for å kjøpe en nyere pent brukt. Må jeg opp i 17-18.000 kan jeg like godt kjøpe ny til 21 000kr,   men det er min vurdering..

hei var vel rundt der jeg tenkte å, fått tilbud om å kjøpe en for 15' synes det er litt i overkant

Link to comment
Share on other sites

På 1.11.2017 den 13.25, ATnT skrev:

Enig med Roffen. Og når det gjelder revolver så er 30% avslag på butikkpris inkludert tuning av avtrekk. Så selger må ta et tap på 4-50%  totalt for at jeg skal vurdere brukt. Dersom det er en vandrepokal (x-antall eiere) så skygger jeg banen.

kun en eier, det er jeg ganske sikker på. vedkommende kjøper aldri brukt for å si det sånn. kjøper gjerne noe nytt hvert 2 år. tenkte dette ville være en ypperlig revolver i revolverfelt dersom prisen blir rett

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg slenger inn noen ord her som muligens ikke faller i god jord hos alle. Men min mening når det gjelder våpen for revolverfelt er en rein 38 sp. Da snakker jeg om en lett ramme og 6" pipe eller helst 7-7.5" match pipe.  Eksempelvis en Smith mod 14 som er et rimelig og suverent felt våpen. Smith & Wesson 686 og Ruger GP100 etc er mest egnet til magnumfelt. To hånds med andre ord.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...