Jump to content

Klasseføring - felt - halvmatch


Think!

Recommended Posts

Det står såvidt jeg kan se ikke noe sted i reglementet at redusert løype ikke skal telle ved klasseføring. Så da gjelder de vanlige reglene.

 

For meg personlig hadde det vært kjempefint dersom alle skulle premieres i samme klasse i felt. Det hadde gjort feltskytingen mye mer lukrativ. Men jeg mistenker at det store flertall vil være uenig med deg...

Link to comment
Share on other sites

Faktisk veldig usikker på om det er en fordel eller ulempe med klasser. I Dynamisk er det ingen A-D-klasser og personlig så er det moro lell selv om jeg kan se langt etter pallplasseringer. Og i NM skyter alle i samme klasse (tenker da på A-D-klassifisering og ikke M/K/J/S). Personlig så er det jo moro når det havner noen kronasjer på konto selv om man er rekrutt, men det er jo ikke noe å bli rik av og dekker sjelden startavgiften. Så skal man se litt større på det så burde det vel være èn klasse og ferdig med det. Da blir det som Domino sier kanskje litt lukrativt å satse?

 

Ser problemstillingen ved klasseføring på små stevner. Har ingen umiddelbar løsning på det problemet. Kanskje noe ala minimum x-antall i hver klasse ? Dersom ikke blir man dyttet oppover/nedover ?

Edited by ATnT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...