Jump to content

Forslag til pene ringmontasjer til 11mm


jmosbakk

Recommended Posts

Noen her som har forslag til pene 30mm ringmontasjer som passer i 11mm svalehalespor?

Holder på å komponere sammen ei finkalibra børse med inspirasjon fra safaribørser så det må være litt mer stilrent enn sportsmatch o.l.

Gjerne noen som er runde i formen og ikke har utstikkende skruehoder osv.

 

Børsa har gjenger i låsekassen i tillegg, men hvis jeg kan unngå baser så tror jeg det blir et smekrere oppsett.

 

Recknagel er kanskje det nærmeste jeg har kommet, men har ikke funnet noe som roper "kjøp meg" enda.

 

Er åpen for alle forslag.

Link to comment
Share on other sites

Takker for forslag. De ringene fra EAW har jeg sett på, men fant ikke 30mm i farta. Hvem er det som importerer EAW?

Leupold sine tror jeg finnes i ei eske hjemme, men trolig i 1". De er absolutt ikke helt ute å kjøre, men liker ikke helt den store settskruen som mange har.

Link to comment
Share on other sites

Takk for info, amatør.

De ringene fra warne er nok veldig praktiske i bruk, men jeg klarer ikke å forholde meg til ringer som er vertikalt delt.

Mulig jeg er skikkelig sær, men men.

 

Fikk pris på ringene fra EAW nå og de koster ca 2200kr. Må tygge litt på det, men kvalitet koster.

Skal se hva MAK kan komme opp med først før jeg tar en avgjørelse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...