Jump to content

Uekte Hensoldt Wetzlar?


Humbo

Recommended Posts

Nokon som veit om der eksisterar kopiar av Hensolt Wetzlar-sikter? Eg fekk med eit slikt sikte med diverse anna eg kjøpte frå ein kar, og han sa det var forløparen til Zeiss. Eg har ikkje erfaring med desse frå før, optikken virkar god men ved nærare augekast så virkar montasjen noko snodig. Det er ein hakemontasje om er støypt i eitt med røyret. Eg har lagt ut salsannonse på dette, men om siktet er ein kopi så vil eg slette denne. Håpar nokon har innspel.

 

20170902_122520.jpg20170902_122530.jpg20170902_122502.jpg20170902_122803.jpg

 

Edited by Humbo
Link to comment
Share on other sites

Dette ser nesten helt normalt ut, det virker bare som om siktet er lakkert. Det var helt normalt å ha montasjeskinne både under mellomrøret og objektivrører på sikter laget av aluminium. 

 

Hensoldt er et gammelt selskap, som ble heleid av Zeiss en gang etter krigen. Fra ca på '60 tallet var det kun Hensoldt som produserte kikkertsikter og kikkerter i zeiss-konsernet. Og fra ca da av, ble zeiss-navnet brukt på allt til det sivile markedet, mens Hensoldt ble brukt på militærvariantene. 

Link to comment
Share on other sites

Takkkar for tilbakemeldingar. Det er ikkje umuleg at siktet har blitt lakkert, det kan truleg sjå sånn ut. Eg har leita høgt og låg etter informasjon om det eksisterar kopiar, men har endå ikkje funne noko. Det er kanskje rart om det skulle gjere det, sidan desse sikta er gamle og sikkert for mange ikkje veldig kjende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...