Jump to content

Styret på kammeret.no hvem er de? Hva er mål/verdier for fremtiden?


Guest

Recommended Posts

Styret på kammeret.no hvem er de?

 

Hva er mål/verdier  for fremtiden?

 

Kammeret.no trenger slik jeg ser det  en endring: 

- Vi trenger en endring  der holdningene til styret og hvem de er belyses.  Og hva de vil med kammeret.no...

- Vi trenger en mulighet til å få tilbake holdninger i moderatorkorpset som  er positive og løsningsorientert ikke at de forteller hvor mye de jobber og sliter gratis...

- Vi trenger et styre og styremedlemmer som er synlige, kontaktbare og et forum der brukere kan rette  prinsippielle spørsmål til styret...eks tråden om bilder som er borte...sletting av egne poster/personvern...jeg mener også man må kunne debatere både moderatorer, selvforsvar (som er lovlig)  og også må vi få produkttråder ser "bransjen" under fullt firmanavn får lov å  beskrive/informere...

- Vi trenger et forum med takhøyde og temperatur der alt fra rovviltpolitikk, hund,/sau/løsbikkjer, 6.5X55...kan diskuteres...selvforsvar...DFS ..ol

Link to comment
Share on other sites

- All informasjon rundt styret, mål, verdier, planer o.l. har i alle år vært tilgjengelig under medlemskammeret, for medlemmer av nojs

- Jeg kan ikke huske at jeg har klaget over egen innsats, selv om jeg er den som har lagt ned desidert mest timer på forumet.

- Det er allerede flere tråder med prinsipielle spørsmål om bilder som blir borte o.l.

- Bransjen har allerede lov til å beskrive og informere, men interessen er ikke og har aldri vært der i særlig stor grad.

- Alt det du nevner er ting som kan diskuteres, så lenge man oppfører seg. Med unntak av selvforsvar, krig o.l. da dette ikke har noe med forumets intensjon å gjøre og heller ikke har vært ønsket å innføre av noen av styrene som har vært involvert i driften.

 

Ellers så synes jeg vi er mer enn nok synlige i forhold til mange av brukerene, da vi står frem med fullt navn osv. Du er jo ikke videre ivrig på å være synlig selv. Kanskje vi skulle f.eks innføre krav om verifisering av konto med fullt navn, adresse, SMS osv. Så kunne vi evt åpnet for redigering o.l. igjen. Da hadde det jo blitt veldig bra synlighet.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, slemmo skrev:

Kanskje vi skulle f.eks innføre krav om verifisering av konto med fullt navn, adresse, SMS osv

Bare pass på å gjøre det på samme måte som dere pleier å gjøre med slikt:

 

Legg plutselig ut all personlig informasjon uten å informere brukerne på forhånd eller å kunne la dem ta noen avgjørelser i forhold til det.

 

Gjør det..... og få se hvor fornøyd flertallet av brukerne blir.😉

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, slemmo skrev:

Kanskje vi skulle f.eks innføre krav om verifisering av konto med fullt navn

Eg vil berre minne om at vi har årsmøtevedtak om at brukarane skal kunne være anonyme. (Etter ein av dei kraftigaste årsmøtediskusjonane nokon gong.)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ironi, folkens... Slemmo er ironisk. 

 

Hvis noen vil være med på å forandre kammeret, så er det bare å melde seg til styre og stell, så tar styre og stab en felles avgjørelse på om det er en bruker som har utmerket seg positivt og har noe å bidra med. Vi er ikke enige om alt på bakrommet heller, men flertallet av styre/stab bestemmer. Ellers så er virkeligheten som den alltid har vært: Forumet er eid av NOJS, driftes av NOJS og etter de til enhver tid gjeldende regler. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Styret? Trenger?Er kammeret.no en forening?

 

Som jeg ser det *trenger* de/han/hun som eier domenet kammeret.no ikke å gjøre ingenting. Vi medlemmer er gjester her og hvis domeneteier sier at alle innlegg må skrives på samisk så har vi bare å godta det. (At antall medlemmer da blir liksom null er da en annen sak).

Edited by odin1899
Spelling
Link to comment
Share on other sites

22 minutter siden, beaker skrev:

(Etter ein av dei kraftigaste årsmøtediskusjonane nokon gong.)

?????....... Sammen med barnslige trusler om å  identifisere brukerne sier dette sitt om nivået på årsmøtet. Hvor mange brukere tror dere dere hadde hatt igjen om anonymiteten ble fjærnet?

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå, 32-40 Win. skrev:

 

Når i alle verdens dager har det blitt gjort?

Jeg har da vel aldri skrevet at dette har blitt gjort!

 

Jeg bare påpeker at dere kan gjøre det på samme måte som når dere plutselig fjærnet redigeringsmulighetene til brukerne. Brått og brutalt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri skrevet at brukerenes identitet skulle offentligjøres heller, jeg foreslo ironisk at kanskje man burde kreve VERIFISERING av konto med fullt navn, sånn at vi på drift vet hvem vi faktisk har å gjøre med.....Men det vet vi i svært stor grad uansett, det er relativt enkelt ved hjelp av litt ressonering, søk  o.l. å finne ut denslags.

Link to comment
Share on other sites

6 minutter siden, slemmo skrev:

Men det vet vi i svært stor grad uansett, det er relativt enkelt ved hjelp av litt ressonering, søk  o.l. å finne ut denslag

Selvfølgelig. Men at dine "ironiske" påstander har en truende undertone er lett å lese. Dette er kun til irritasjon for oss som er opptatt av anonymiteten.

Link to comment
Share on other sites

Hva er egentlig galt med å måtte verifisere hvem man er ? Flere andre forum jeg er medlem av krever netopp dette for at man skal kunne få registrere seg som medlem med tilgang til alle underforum. Det er dermed IKKE sagt at dette er informasjon som andre medlemmer har tilgang på, bare adminene ( nei, moderatorene har heller ikke tilgang.)

Men nå er det jo gjerne de som hyler høyest om "åpenhet" som selv passer på å anonymisere seg selv mest mulig.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, 32-40 Win. said:

Selvfølgelig. Men at dine "ironiske" påstander har en truende undertone er lett å lese. Dette er kun til irritasjon for oss som er opptatt av anonymiteten.

 

I dette tilfelle finnes det ingen trusler om å utlevere noen som helst, det er du som misforstår konseptet verifisere konto, det er noe en bruker selv gjør frivillig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, slemmo skrev:

krav om verifisering

 

27 minutter siden, slemmo skrev:

misforstår konseptet verifisere konto, det er noe en bruker selv gjør frivillig

 

Frivillig krav?  At akkurat den misforståelsen oppsto må være lett å forstå.

 

52 minutter siden, 32-40 Win. skrev:

sier dette sitt om nivået på årsmøtet

 

Temperaturen har vore langt lavare dei siste 2-3 åra.

"Free speech belongs to the man with the microphone" er det noko som heiter, så betal dei 200 kronene eller kva det er for å bli medeigarar i mikrofonen, og bli med og bestemm.

Link to comment
Share on other sites

Det er flere her inne som kjenner min identitet. Og det er helt sikkert ikke så vanskelig å finne ut for resten heller. Men heldigvis respekterer disse at jeg ønsker å være anonym. Da jeg ble bruker på kammeret var det slik at dersom min identitetsinfo ble lagt ut på nett, så kunne jeg raskt gå inn å fjerne opplysninger om våpentyper/oppbevaring/vaner/uvaner eller annen informasjon HVIS jeg følte det nødvendig. Denne muligheten ble jeg brått og brutalt frarøvet. Nå er anonymiteten min "siste skanse". Dere må gjerne le og tulle av min frustrasjon over dette. Frustrasjonen er tross alt ikke værre enn at jeg fremdeles er her inne. Men jeg hadde ikke tatt det opp hvis det ikke var av betydning.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg skriver uklart, men er ikke ute etter navn på person. Hvis jeg ønsker det finnes det bla her:

 

org nr 993 465 070  https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=993465070

 

Jeg er ute etter hva de enkelte styremedlemmer og styrets leder ved deres  "nic her på forumet" mener om fremtiden til kammeret.no.

 

Som for moderatorer og administratorer mv bør styrets "nic" markeres...

 

Hva står de enkelte styremedlemmer for og hvor ønsker man at kammeret.no og NOJS skal videre...

 

Hvordan skal man som vanlig bruker få informasjon om hva styret står for?

Hvordan kan man fremsette ønsker?

Hvordan kan man evt kritisere moderatorer som på faktum gjør feil? osv...

 

Slik det er nå tenker jeg at NOJS fremstår som en "lukket frimurerlosje" som jeg er usikker på bidrar til  å fremme skytesporten...

 

Håper jeg tar feil og håper på mere åpenhet slik at man kan spørre..påvirke...og ønske...endringer.

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, beaker said:

 

 

Frivillig krav?  At akkurat den misforståelsen oppsto må være lett å forstå.

 

Verifisere konto er noe man typisk gjør når man registrerer bruker, evt får spørsmål om senere, man kan da velge å ikke gjøre det selvsagt.

Men vi har selvsagt ingen intensjon om å gjøre det uansett.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, 32-40 Win. skrev:

Da jeg ble bruker på kammeret var det slik at dersom min identitetsinfo ble lagt ut på nett, så kunne jeg raskt gå inn å fjerne opplysninger om våpentyper/oppbevaring/vaner/uvaner eller annen informasjon HVIS jeg følte det nødvendig. Denne muligheten ble jeg brått og brutalt frarøvet.

Muligheten til å redigere eldre innlegg ble fjernet (jeg var uenig i det), fordi noen debattanter, når de fikk et innfall av plutselig fornærmelse, slettet sine gamle innlegg (erstattet dem med "xxxxxxxxxxxxxxxxxx", for å være nøyaktig). Hvis etpar-tre aktive deltakere i en diskusjon gjorde dette, ble tråden fullstendig usammenhengende. Vi hadde jo muligheten til å "restaurere" tråder, men det var nærmest et blodslit.

 

Forumet "eies" av NOJS. "Foreningen" er vel ikke særlig aktiv, jeg har visst "medlemsrettigheter", sjøl om jeg ikke har fått kontingentkrav på flere år. Da vi startet forumet, var en av intensjonene at det ikke skulle kunne gå som med "Sluttstykket", at forumet var historie, hvis "forumeieren" gikk lei.

Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, Jegermeistern skrev:

...jeg har visst "medlemsrettigheter", sjøl om jeg ikke har fått kontingentkrav på flere år.....

 

Som belyser noe av det jeg finner klanderverdig med NOJS..

 

.Ikke at de ikke sender ut kontigent, men at  en "organisasjon" registrert Brønnøysundregistrene driver  dette kanskje på en tvilsom/klanderverdig måte både økonomisk etisk og hva  måte Altinn beskriver...

 

Hvor mange stemmeberettigede var på årsmøtet?...Hvem reviderte regnskapet?....Overskudd?....

 

Drives pt NOJS etter vedtektene?...Hvem har fullmakter?...Hvordan er økonomien? ....som er noe som bør belyses av styret...

 

altinn

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det er nok noe å hente på informasjonen utad for NOJS sin del, men det er ikke så svart som du vil ha det til. Det du etterspør i siste posten her er stort sett temaer som belyses greit på årsmøtet. Og som ligger tilgjengelig i medlemskammeret. Jeg er usikker på om medlemmer på kammeret, som ikke er NOJS-medlemmer, har noe med dette. Ikke dermed sagt at jeg, personlig, ser noe problem med å offentliggjøre denne informasjonen.

 

Når det gjelder ditt ønske om at medlemmer av styret flagger dette i avataren sin på forumet, så er jeg helt på linje med deg, Dette er noe jeg også ønsker meg. Og, hvis jeg ikke husker feil, så er det vel også noen som har lagt inn slik info, uten at jeg tror dette er satt i system.

 

Edit: Svar til grevlingen1 sitt siste innlegg.

Edited by Jeffery
Link to comment
Share on other sites

Nå er det bare min ggg mening, men jeg tror NOJS og for så vidt Kammeret hadde tjent mer på, og fått flere medlemmer med en litt annen strategi. Jeg vil ikke være med på noe som er: Hvis du er medlem, og bare da, får du se hva vi gjør og hva vi oppnår. Jeg ville ha snudd på det, vært åpen og sagt: Her er vi, se hva vi gjør, se hva vi oppnår! Du er velkommen som medlem.

 

Det er forresten ikke lenge siden microorganisasjonen NOJS var høringsinstans for Justisdepartementet. Er de det ennå?  I "gamle dager" sendte NOJS brev til alle politiske partier før et valg og bad om deres politikk. Minner om at det er valg om et par uker....

Link to comment
Share on other sites

Eg tillet meg å sitere eit innlegg frå medlemskammeret:

 

"Styrets forslag: Hvis vi får i gang en betalingsordning på kammeret.no setter vi kontingenten til kr.: 200,-"

 

Så vi har altså ein frimurerlosje det kostar 200 kroner å være med i.  Det er heller ikkje nokon opptakskrav eller siling av kven som er verdige til å bli medlemmar.  Når det er så lett og få medbestemmelserett, så kan eg ikkje sjå at de har nokon grunn til å klage.

 

Link to comment
Share on other sites

inherje;

Enig i det, informasjon til både medlemmer og ikke-medlemmer bør bli bedre.

 

grevling1;

Har prøvd å svare i grønt.

8 timer siden, grevlingen1 skrev:

Styret på kammeret.no hvem er de?

 

Hva er mål/verdier  for fremtiden?

 

Kammeret.no trenger slik jeg ser det  en endring: 

- Vi trenger en endring  der holdningene til styret og hvem de er belyses.  Og hva de vil med kammeret.no... [Se mitt svar til inherje over.]

- Vi trenger en mulighet til å få tilbake holdninger i moderatorkorpset som  er positive og løsningsorientert ikke at de forteller hvor mye de jobber og sliter gratis...  ["positiv" og "løsningsorientert".. Setter to kryss i BS-bingoen og håper på å vinne ;) Neida.. men kom heller med noe mer konkret. Generell kritikk er vanskelig å gjøre noe med.]

- Vi trenger et styre og styremedlemmer som er synlige [Er flagget under brukernavn], kontaktbare og et forum der brukere kan rette  prinsippielle spørsmål til styret [Vi har jo dette underforumet denne tråden ligger i]...eks tråden om bilder som er borte [Er en tråd for det]...sletting av egne poster/personvern [tema i samme tråd som den om omhandler bilder som er borte]...jeg mener også man må kunne debatere både moderatorer [Er det debattering av moderering eller moderatorerne som personer du mener?], selvforsvar (som er lovlig) [Dette er ett sports og jaktforum, med fokus på de aktiviteter som ligger under det. Så vidt jeg vet bred enighet om å holde det slik.]  og også må vi få produkttråder ser "bransjen" under fullt firmanavn får lov å  beskrive/informere... [Det har vi, aktørene har så langt ikke ønske om å benytte dette]

- Vi trenger et forum med takhøyde og temperatur der alt fra rovviltpolitikk, hund,/sau/løsbikkjer, 6.5X55...kan diskuteres...[Man kan jo diskutere det] selvforsvar [..men ikke det]...DFS ..og lignende [DFS og lignende er også grei skuring innenfor forumregelverket.]

 

beaker;

Var ett forslag om medlemskontingent i NOJS ja, ingen stemte i mot. Bestemmelsesrett er å ta litt hardt i, men tilgang til forslagskasse ble nevnt som en mulighet. Det er flere baller i luften, vi får se.

Link to comment
Share on other sites

Supert at @Olesøn har flagget styret i sitt nic!....

 

Dere snakker om medlemskap...dere snakker om medlemskammeret.... Hvor finnes informasjon om dette? Hvor finnes medlemskammeret?

 

@amatør viser til en sak fra 2010...7år siden... :

 

Er det nye medlemmer etter dette?... 

Hvordan er disse rekrutert?...

Er det betalende medlemmer?

 

Jeg tenker at kammeret.no pt er i ferd med å "dø"... Vi trenger krefter som ser muligheter og ikke problem slik jeg oppfatter for mange i moderatorkorpset...

 

 

Link to comment
Share on other sites

@grevlingen1

 

Da er det jaggu bra at data og statistikk viser at du tar feil, og at kammeret.no tusler videre som før. Dette har Slemmo vist til flere ganger, flere steder, så den ballen legger vi herved død. 

 

Alle med verv har nevnte verv under nicket sitt, dette synes dog ikke på telefon. Ikke min i alle fall. 

 

Nytt styre er på vei, nye muligheter og løsninger for forumet er på vei, og de eneste problemene vi ser på daglig basis i moderatorkorpset er:

A) Brukere som sletter og ødelegger innlegg. Problemet er nå løst, så ferdig med den. 

B) Brukere som annonserer utenfor underforum for kjøp/salg. Dette vil det alltid være litt av, og løser seg i 99% av tilfellene med en PM. 

C) Unødvendig sitering i hytt og vær. Fåglarna vet hva man skal gjøre med dette. 

D) Tråder som denne, som tar opp tema som har vært oppe ørten ganger før. Men i stedet for å stenge tråden og så henvise til en av de ørten, så er det nå tre stk fra staben som tar diskusjonen på alvor nok en gang, og gjentar alle argumentene fra forrige runde. Synes ikke det er så ille. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

20 minutter siden, Olesøn skrev:

 

Nytt styre er på vei,.....

 

 

Honør til deg @Olesøn som sitter i styret og deltar i tråden...Men er det mulig for deg å svare på spørsmålene uten å gå i forsvar?

 

Når kommer nytt styre? hvordan ble de valgt?

 

Konkret:

Dere snakker om medlemskap...dere snakker om medlemskammeret.... Hvor finnes informasjon om dette? Hvor finnes medlemskammeret?

 

@amatør viser til en sak fra 2010...7år siden... :

Er det nye medlemmer etter dette?... 

Hvordan er disse rekrutert?...

Er det betalende medlemmer?

 

Hva dreier seg om kammeret.no og aktivitet så tror jeg at @slemmo statistikken noe tvilsomt, samt at jeg tror mange opplever kvaliteten på trådene som svekket/lav etter frafall av viktige bidragsytere.

Link to comment
Share on other sites

Et forum har slik jeg ser det, en begrenset levetid! 

Da de fleste tema er belyst og brukere eller moderatore direkte liker til eldre tråder når nye medlemmer/brukere stiller spørsmål, så skjønner de fleste at sak(ene) har blitt belyst tidligere. Dette skaper ikke et levende forum, men det hjelper TS til å kanskje finne sine svar på aktuelle spørsmål. 

 

At de gode gamle bidragsyterne har valgt en passiv tilstedeværelse kan jo være mange grunner til... kanskje de rett og slett mener de har fått formidlet det de kan.? 

 

Selv har jeg en kort tid som moderator her inne, og jeg kan forsikre dere om at stenging eller moderering av tråder blir diskutert grundig av flere, før det blir opplyst for alle.

 

 

Link to comment
Share on other sites

57 minutter siden, Olesøn skrev:

Medlemskammeret ligger nederst på framsida, fullt synlig for... medlemmer. 

 

57 minutter siden, Olesøn skrev:

... medlemmer. 

 

Jeg registrerer at du ikke  vil svare på 6 enkle spørsmål men, jeg røver en siste gang:

 

1 Hvordan melder man seg da inn?

2 Og hvorfor har de som har forsøkt henvendelser på pm ikke fått svar...?

 

@amatør viser til en sak fra 2010...7år siden... :

3 Er det nye medlemmer etter dette?... 

4 Hvordan er disse rekrutert?...

5 Er det betalende medlemmer?

6 når kommer det nye styret du viser tl?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 timer siden, Olesøn skrev:

C) Unødvendig sitering i hytt og vær. Fåglarna vet hva man skal gjøre med dette. 

 

 

No ser eg ikkje heilt problemet med dette på kammeret ettersom ein her sjølv kan velge om ein vil sjå sitat eller ikkje, men dette burde heilt opplagt forum-softwaren kunne handtere automatisk. Begrensing/advarsel på sitat-størrelse var ein vanleg funksjon i NNTP-klientar for 20 år sidan. Syns det er verre med folk som *ikkje* siterer, det er ofte eg les innlegg som åpenbart er svar på eit eller anna men gudane veit kva/kven...

 

Men dette er jo eit generelt problem med web-forum - flashy utsjånad men lite fokus på funksjonalitet. Kvifor manglar t.d. trådvisning?

 

Når det gjeld grevlingen1 si påstand om kammerets foreståande død så forstår eg poenget hans. Mitt inntrykk er at ein stadig større andel av trådane er dominert av ein stadig mindre "klikk". Det er ein liten, hard kjerne som går igjen i "alle" trådar, og forfektar dei samme haldningar og meiningar. Mulig at antal postingar ikkje krympar, men mangfoldet ser i alle fall ut til å gjere det. For min del er dette medvirkande til at mi interesse for dette forumet er dalande. Skal heller ikkje stikke under stol at overgangen til ny plattform har vore medvirkande, men det har vel mest med at eg er ein middelaldrande fyr som syns at alt har gått nedover sidan grungens inntog...

Edited by joska
typo
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Interessen er dalende her også. Om det er fordi forumet er mettet eller ny plattform vet jeg ikke, men interessen har vært dalende siden den nye plattformen ble innført.

Der fokuset hos moderatorene nå ligger er på problemer jeg aldri har sett på som problemer. Her har vel aldri blitt sitert slik at hele posten står i hvert enkelt innlegg? Om noen siterer siste post for å besvare et spørsmål ser jeg ikke problemet med det. Man trenger jo ikke å lese sitaten om man nettopp har lest innlegget over, men som oppslagsverk så er det jo veldig greit å lese spørsmål og svar i samme innlegg.

Så hvorfor det skal slås så hardt ned på akkurat sitater skjønner jeg ikke... 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

11 timer siden, beaker skrev:

OK, viss det ikkje er råd å finne ut korleis ein melder seg inn, så skal eg ta sjølvkritikk på at eg gikk litt hardt ut.

 

 

Mulig jeg er tett her, men fungerer ikke dette:

 

https://www.google.no/search?q=bli+medlem+av+nojs&oq=bli+medlem+av+nojs&aqs=chrome..69i57.5615j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

Første linken tar deg til denne siden:

 

Første post sier:

 

Send innmelding til kasserer@kammeret.no

 

Eller er det noe annet dere vil bli medlem av?

Link to comment
Share on other sites

18 minutter siden, 1983 skrev:

Der fokuset hos moderatorene nå ligger er på problemer jeg aldri har sett på som problemer.

Kan det være fordi de holder fokus på det?

 

En og annen helsitering går greit, det er når det skjer i omtrent hver j*vla tråd det blir en plage. Og det er selvfølgelig lange innlegg med ørten bilder som man skal sitere slik, slik at det å skumme gjennom en tråd etter den ene tingen du trenger blir pøkk umulig.

 

25 minutter siden, 1983 skrev:

men som oppslagsverk så er det jo veldig greit å lese spørsmål og svar i samme innlegg.

Helt enig.

 

Link to comment
Share on other sites

45 minutter siden, Skee skrev:

 

Send innmelding til kasserer@kammeret.no  ....Eller er det noe annet dere vil bli medlem av?....

 

@Skee Da må dere kanskje kvalitetsjekke at dette fungerer....  Jeg ser du har NOJS i din logo...Er du da i styret?

 

Jeg kjenner til flere som har forsøkt og ikke fått svar på tross av flere purringer over minst ett år...

 

Supert HVIS dette fungerer nå...?????????????

Link to comment
Share on other sites

Hva dreier seg om mulig siteringsproblem...

 

Har moderatorene en link så man evt kan se problemet?....Har ikke sett problemet med overitering

på kammeret.no

 

Slik jeg ser det er det kun fordeler ved  "riktig" sitering av det/de spørsmålene som man svarer på.

 

Tråder blir åpenbart bedre ved sitering av spørsmålet slik at man luker bort  problem  for leserene hva det svares på.

Link to comment
Share on other sites

Innmeldinger av medlemmer er satt på vent da nojs har lagt ned arbeidet som skytepolitisk organisasjon. Det vil det bli erstattet av en innmeldingstjeneste integrert i forumet som er mer som en støttemedlemskapsordning, denne vil gi noen ekstra privilegier på forumet, som redigeringsmuligheter av en eller annen art pluss noen andre ting. dette har vært planlagt i mndsvis men måtte vente til vi var migrert over på en platforfm som gjør det mulig, og at vi har et fungerende styre som faktisk er motivert til å gjøre en innsats, noe vi ikke har hatt på bortimot to styreperioder.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...