Jump to content

All ammo til denne hagla?


sjorgen

Recommended Posts

Kjøpte denne her her om dagen, fordi jeg måtte få brukt en søknad..

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97204524&ref=conversation&fks=97204524

 

Veldig ok våpen til prisen. :) Men det jeg lurer på - kan denne ta alt av ammo? Han var litt usikker han kroppen jeg kjøpte den av, virka det som. Det var jo litt rart, jeg ville jo tro at den tar alt i rett størrelse.. (?) Men han var usikker på trykk og slikt. Har feks noe Special 36 liggende her, det burde vel gå bra? :P Føler jeg spør litt dumt her, men det er jo enda dummere å få blåst av seg tryner. 8-)

Link to comment
Share on other sites

Hei.

... "alt av ammo", - unngå jaktammo med store hagl i STÅL,- unngå evt tunge 42 grams++ Mini-Mag patroner selv om det er bly.

Om hagla ellers er i god stand er det vel ingenting i veien å "fore" den av alt med Bly eller Bismuth så lenge du er innenfor 70mm patronlengde. Lerdueskudd (stål) skyter du med det underste (åpneste) løpet.

 

Ser nå at annonsen påstår at begge løp er 1/2 choke og om det er tilfelle kan også begge løp skytes med lerdueammo :-D

Edited by bobby
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...