Jump to content

Lapua Naturalis med forskjellig batchnr, likt treffpunkt?


Bjornepappa

Recommended Posts

Skøyt inn rifla med Lapua Naturalis no ein dag, og for å få bra innstilling gjekk det med 12 av 20 patroner som var i pakka. For å unngå å risikere å gå tom ila. jakta kjøpte eg ei ny pakke med ein gang.

Den nye pakka var derimot av ein anna batch, og tilfeldigvis oppdaga eg at totallengda på patrona var nokre millimetre forskjellig frå den første.

Spørsmålet er da om denne krev ny innskyting, eller kan eg forvente at dei går likt?

 

Takk for alle gode svar :)

Link to comment
Share on other sites

Noen millimeter.... hmm... det kunne vært artig å sett ett bilde med disse to side ved side.

 

Du bør kunne forvente at disse går likt som de andre. Men hvis du ikke slår deg helt til ro med det - så kan du vel teste en av de nye patronene i benk?

Link to comment
Share on other sites

Nokon millimeter er meir enn godt nok for min del, så godt skyt eg ikkje uansett! Innanfor eit par cm er forsåvidt også bra nok.

Har dessverre ikkje tilgang på benk, men kan alltids ta ein tur på skytebana og lage til brukbart anlegg med sandsekker om det kan vere behov for det.

Link to comment
Share on other sites

Trodde det var benker på de fleste skytebaner (der jeg skjøt opp før sommeren, så det ut til at halvparten av de som skulle ta prøven hadde legeerklæring på at de kunne skyte opp i benk!?! Heldigvis(?) var det 2 skytebenker på standplass. Disse hadde jo Ikke med benk selv. Og det har de neppe på jakt heller?).

 

Men, som sagt, jeg tror ikke det er nødvendig å prøveskyte en av de nye patronene. Det var mest hvis du ikke klarte å få dette "ut av hodet" før jakten. Det kan ødelegge litt av gleden på jakt, hvis man grubler over noe unødvendig.

Edited by 32-40 Win.
Link to comment
Share on other sites

Er nok ikkje det på alle, bana "vår" er relativt enkel. Den blir stort sett kun brukt til trening og oppskyting før storviltjakta. Å få disp for å skyte opp I benk virkar meiningslaust spør du meg, er ikkje alltid så lett å reise på jakt med benk!

Takk for tilbakemelding i alle fall, ser om eg får tid til ein liten tur for å prøve. Skal gi tilbakemelding om det blir noko av.

Link to comment
Share on other sites

Då har eg fått fasiten.

Bilda viser treffpunktforandringen (med sandsekk som anlegg i begge tilfella). Litt forandring vart det, den nyaste batchen (bilde nr.2) gjekk litt lenger til høgre og litt lågare, men godt nok til jaktbruk.

Har bevisst skote inn litt lågt med anlegg, då eg erfaringsvis får litt høgare treffpunkt utan skikkeleg anlegg (som det fort blir på jakt).

gammal batch.jpg

ny batch.jpg

Edited by Bjornepappa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...