Jump to content

Hornady Steel Match som klikker!


Mas-36

Recommended Posts

Flere som har testet denne Hornady Steel Match, og opplevd klikk med den? Har hatt 4 klikk av 50 skudd i den nye Saueren. Er det harde berdanhetter som har skylden? Ikke hatt klikk med Gecoen som jeg har brukt til nå. Presisjonen er jo knall da, men liker ikke å få klikk, de har alle gått av på 2. forsøk.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Alltid kjedelig når det ikke smeller. Jeg har skutt rundt 300 av disse i en R93 med 3 skuddsamlinger på 15-20mm uten klikk. kjøpte 3000 i .223 for kr 3,00 på tilbud på J&F ifjor og er storfornøyd:-) Jeg har opplevd klikk med disse i en S&L legacy som ikke liker harde hetter, så di er nok beregnet for altspisende Ar15 der lett trykk på tennhetta kan forekomme når man slipper frem bolten. hylsene kan kanskje være ujevne pga lakkeringen, men jeg tror klikk skyldes litt for svakt anslag. Ny tennfjær/nål kan være en løsning. Ellers kan det være problemet løses med litt bruk/tørrklikking? Jeg kjøper gjerne ammoen billig hvis du går lei:-)

Link to comment
Share on other sites

  • Ei tohi varjata changed the title to Hornady Steel Match som klikker!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...