Jump to content

Etterregistreing hagler- trenger rundskrivet!


Chiefen.v-2

Recommended Posts

Er det noen som har pdf av en utgave av PODs rundskiv hvor dette med at etterregistreing hagler ikke skal inngå i garderoben står (ca side 59)?

Evt det skrivet POD sendte til saksbehandlerene i 2012 om dette.

 

Haster litt og er igrunnen nokså viktig for de av oss som var dumme nok...

 

Link to comment
Share on other sites

Var dum nok selv./ ble lurt (høres bedre ut) Burde ikke være noen krise om de følger sine egne retninglinjer. Mine våpenkort på disse haglene er market med "Etterregistrering". Klarer ikke å unngå å la meg irritere noe likevel, når jeg tenker på det.

Link to comment
Share on other sites

Har blå og gul kopi av søknaden, der er teksten om etterregistreing blabla ikke synlig.

Ordner seg nok og jeg gir meg ikke før det er merket på kort og register at dette er etterregistrening og ikke inngår i garderoben.

 

Ved et trylleslag var jaktvåpengarderoben min overfylt så det holder. Det som er konkuransevåpen er Easy å fixe, denne trøtte etterregistreing hagla er tydeligvis verre..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ordnet seg på et vis, men noe sier meg dette blir tema hver gang jeg søker jaktvåpen framover så jeg ba om utskrift fra registeret hvor det er innført "etterregistrering".

 

Om noen føler brennende behov for å etter registrere sine gamle hagler, ta kopi av framsiden av skjemaet og skriv supertydelig at det er "frivillig etterregistrering som beskrevet i rundskriv sånnogsånn".

 

Veldig kjekt å ha lesbare kopier av søknadene uansett slik arven kan dokumentere hva oppgitt bruksområde var når registeret har hatt hikke og satt alt en har som jaktvåpen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...