Jump to content

Stokk/chassie til tikka T3 CTR 308 win.


XanderSorli

Recommended Posts

Hei!

Jeg er ute etter ny stokk/chassie til min Tikka T3 CTR 308 win. Den orginale stokken er ikke justerbar, og virker som at løpet ikke er fritt hele veien inn til kammeret. Ihvertfall ikke på sidene av løpet.
Jeg vurderer mdt hs3, ess, og tac21.
Vurderer også Grs Berserk.

Alle disse systemene er justerbare, men grs berserk er bare søyle beddet og ikke med blokkbedding.
Målet med stokk bytte ved siden av å få det justerbart er og få økning i presisjon.

Noen som har noen anbefalinger eller erfaringer her?
Har også sett på mcmillan, men syntes det ble jævelig kostbart for en justerbar stokk derifra.

Takker for tips!

Link to comment
Share on other sites

Du mener orginal stokken til den nye t3x ctr?

Var ikke så gira på di original stokkene egentlig :P Føler at pistolgrep, skikkelig bedding og frittliggende pipe frister mer. Har ikke 100% frittliggende pipe på den orginale stokken som er nå. Er bare frittliggende ett stykke. Men siste 5-10cm fra kammeret blir klemt av stokken på begge sider.

 

Ubehagelig og drive med liggende skyting med den stokken også synes jeg..

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen forhandlere. Edmund Graef produserer stokkene på bestilling, tiden varierer fra 4 uke (sommer månedene) til 8 uker (høst/vinter). Stokkene kan også produseres med ulike modifikasjoner, min skal bla modifiseres for å ta VersaPod og ingen forsterkning for picatinny. Han produserer de og sender til adresse du bestemmer. Kan sendes til Norge (med mva og fortolling som kommer i tillegg) 

Link to comment
Share on other sites

Fordelen med å ikke ha forhandlere er prisen, ulempen er at man ikke har et sted nærme der man kan klå på de ulike utgavene. Slik jeg ser det, sikkert masse andre ting også. Men jeg er ofte veldig glad i å slippe de fordyrende leddene.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...