Jump to content

Schultz@ Larsen Ambassadør


Mullins

Recommended Posts

Schultz&Larsen Ambassadør 

 

Et solid Dansk håndtverk med gode muligheter for å bygge den så den blir som du vil ha den.

 

Skummet litt gjenno, SL sidene,og så at denne her var noe som er  veldig interessant. Prisen er ikke gal og det er klassisk Engelsk stil på skjeftet , og flere forskjellige patroner å prøve . 

 

Hele stilen tar den tilbake til Engelske røtter,og fersig gjenget for demper ,penger spart på det. 

https://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=1-2&prodid=2044&isUrlRewritten=true&mobil=ja

 

 

Er det noen som har en og hvordan liker dere den i såfall?

Link to comment
Share on other sites

Denne riflen fra Schultz & Larsen er lekker som bare det. For den kresne "Feinschmecker" ville jeg ha sagt. Nydelig klassisk skjefte og mange fornuftige, interessante kalibere å velge i mellom. Ikke minst flere klassiske europeiske hvor jeg personlig legger mye vekt på. ;) Dette i kombinasjon med pipebyttesystem gjør Ambassadøren til en meget sterk konkurrent for slike som Blaser, Merkel etc.  Også bra at riflen finnes allerede ferdig gjenget, og at de som har nødt til å dempe rekylen må bare få tatt av kolbekappen for å få skruet inn rekyldempende motvekter i forskjellig utførelse. Og i links også! :-D Denne dansken er noe jeg kunne begeistre meg til.Schultz & Larsen Ambassador Rifle

Link to comment
Share on other sites

@Østengen, ja du har rett, men TS gjorde det vel ikke med dårlig vilje vil jeg anta. Videre er etter min subjektive mening veldig lite fakta om Ambassadøren til å finne i den første tråden. Mye "leverandørssnakk", priser og lite om våpenets spesifikasjoner. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...