Jump to content

Smith and Wesson M&P 22lr


Nyhobby

Recommended Posts

Hei!

Har sett litt rundt og hørt veldig mye forskjellige MENINGER om disse pistolene. 

Når jeg skriver "meninger" er dette fordi det er nettopp det, det er. Det er ingen jeg har snakket med som faktisk har en av disse, eller har prøvd de ut. 

Noe som gjør det vanskelig å velge hvilke som er den "rette" 

 

Er det noen som har en av disse som vil dele litt erfaringer? 

Edited by Nyhobby
Link to comment
Share on other sites

Min er full størrelse utgaven, det en grei pistol i forhold til hva den er.

God presisjon, men lett i fronten, så om det er tenkt noen form for formell presisjonsskyting ala NSF med den trengs det løpslodd i 150-200 klassen frempå der. Dette loddet kan tilvirkes via en toms picatinny lykteholder for en tredvelapp fra e-bay og en vennlig innstilt sjel med tilgang til rundstål og dreibenk. Jeg har kun fått gjennomført trinn en av dette (lykteholderen).

Velfungerende magasiner.

Greit å få tak i gode hylstre til den, den passer i hylstre beregnet for MP45.

For min del og bruk, en pistol jeg er meget godt fornøyd med, det er sjelden den ikke er med i baggen når jeg drar på trening.

Edited by Flashman
Link to comment
Share on other sites

Har skutt en god del med en full size som en kompis har, artig pistol med presisjon som er midt på treet. Treffer der jeg sikter på 25 meter, men får ikke noe bra samlinger med den. Men den er driftssikker.

 

Min konklusjon:

Skal du ha en 22 pistol som ser kul ut og du drar på stevner kun for å ha det gøy, så kjøp i vei. Har du derimot ambisjoner om å bli en flink skytter og konkurrere seriøst så er det en pistol du burde styre langt unna, veldig veldig langt unna faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...