Jump to content

Arcteryx LEAF rapide bedre og bedre, og dyrere og dyrere


furuoglyng

Recommended Posts

Etter at Alpha Gen2 dressen nylig kom inn på markedet, så er nå en ny versjon Gen2 2017 på løpebanen, og mye av de andre LEAF plagg som for ikke lenge siden var så veldig bra, er nå ikke mer i produksjon lenger og blitt overtatt av bedre og bedre til vannvittige priser. 

 

Jeg har brukt mye Arcteryx LEAF som er et veldig godt utstyr, men er det vits å sette inn pengene i dette når de hele tiden utdaterer noe fra mangel til bedre med den nå nyeste LEAF Alpha Gen2 2017 bare jakken til kr.8000.-? Har prøvd LEAF mellom og isolerende ytter plagg om vinteren, men synes de blir for varme til aktivt bruk. Men nå er dette mellom og isolerende ytterplagg jeg kjøpte nytt for få år siden plutselig tatt ut av produksjon og blitt overtatt av "bedre" og dyrere. Godt at de utvikler til bedre utstyr, men jeg blir liksom etter kort tid igjen med noe som var veldig bra og mye investert i til noe nå som mindre bra.

 

Kanskje er jaktklær fra Europris like greit?

Edited by furuoglyng
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...