Jump to content

Identifisere ryggsekk


Domino

Recommended Posts

Jeg har en ryggsekk av "Recon Pack-typen". Hvordan ser jeg om den er produsert av Norrøna eller Cato Ringstad? Jeg har ikke funnet noe produsentnavn på sekken. Det står Norrøna på bryststroppen, men det trenger vel nødvendigvis ikke bety noe. Spesielt siden det står opp ned...

Link to comment
Share on other sites

Ja... men jeg vet jo ikke hvem produsenten er. Leste du hele spørsmålet mitt??

Men jeg kan jo såklart ringe eller maile en eller begge og spørre hva som er forskjellen på de to sekkene. Men når jeg ser hvor mange som skriver om hvor mye dårligere den ene sekken er enn den andre, skulle jeg tro at det er noen her inne som faktisk vet hva som er forskjellen. Enten det nå er fargen, vekten, stoffet eller det militære modellnummeret som står inni sekken.

Link to comment
Share on other sites

Neida, det virker ikke slik. Det er jo merkelig, all den tid enkelte har skrevet rimelig utvetydig om hvor dårlig CR-sekken er, at de ikke vet (eller vil fortelle) hvordan man ser forskjellen...

Men jeg har lest i noen gamle tråder, og jeg har konkludert med at det er en Norrøna-sekk. Den er ensfarget olivengrønn, den har remmer av syntetisk materiale, og ringene på skulderstroppene er D-formede. Case closed!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...