Jump to content

Sig Sauer Mosquito sport 22lr


strekkfisk

Recommended Posts

Hei. 

Jeg er ferskt medlem både i pistolklubb og her på forumet, og ser nå etter et rimelig og greit førstegangsvåpen i 22lr. Ideelt vil jeg ha en Hammerli X-esse, men ser at jeg kan få en Sig Sauer Mosquito 22lr sport til bare 3500 ny. Er den verdt pengene? Skjønner jo at den kanskje ikke er konkurransedyktig, men det er ikke så viktig helt ennå. 

Kan ikke søke om erverv før til høsten, så har god tid til å undersøke... 

Edited by strekkfisk
Galt emne.
Link to comment
Share on other sites

kjøpte en her en  om dagen, sett masse videoer om at den ikke fungerer osv. 

strippet den når den kom , fjernet lagringsfett og satte den inn med våpen olje. satte inn den returfjæra som var med. den er noe slakkere 

100 av 100 skudd uten et klikk eller noe som helst. og det var med cci standard . 

løp og kjøp. 

Link to comment
Share on other sites

Man må ikke tro på alt man leser men 100 skudd uten problem er ikke akkurat en test nok å kjøpe et våpen på. Hva med 1000 skud, hvordan er avtrekk, hvordan er det å skyte med den på en avstand av 25 meter? Har møt flere som kjøpte noe billig har skudd noen ganger og interesse for skytesporten hadde forsvunnet, jeg tror mest at de bli liggende lang bakk andre. 25 meter er vanlig avstand som hurtig programm er og flere felt skyver. Men det er bra å være åpen for noe nytt, men tenk deg nøye om og helst prøv den først spesielt når få andre har valgt den.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...