Jump to content

Bilder blir borte


Vaquero

Recommended Posts

Hvorfor forsvinner bildene i mine innlegg? Jeg lastet ned noen bilder i Galleriet jpg-filer i forbindelse med omtale  i patronsamling. Bilder fra tidligere innlegg er også borte til tross for at disse er lagret i galleriet. Flere bilder som var lagret i galleriet er også borte. Noen som vet? Administrator svarer ikke.

 

Link to comment
Share on other sites

Du har ikke kontaktet meg heller ;)

Problemet med bilder i gamle innlegg er omtalt i informasjonstråden. Leverandøren av forumløsningen skulle se om de fant ut av det. Ellers er jeg ikke helt sikker på hva du mener, bilder du har lastet opp i galleriet for lenge siden er borte nå?

Link to comment
Share on other sites

57 minutter siden, Vaquero skrev:

Administrator svarer ikke.

 

44 minutter siden, slemmo skrev:

 

Du har ikke kontaktet meg heller ;)

 

Kam det være at PM funksjonen ikke er helt frisk?

Jeg har også sendt PM uten å få svar:???:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kikket litt rundt i galleriet og det kan se ut som noen av linkene er relativt dynamiske, altså de vil ikke funke over tid, det kan være at det bare er midlertidige linker som brukes internt i galleriløsningen for å f.eks vise forskjellige størrelser av et bilde osv.. Skal man poste bilder i en tråd nå er det jo uansett meningen at man skal laste bilde rett inn i postingen, ikke gå via galleriet.

Link to comment
Share on other sites

Aha, for å sette inn bilder fra galleriet må du trykke på legg til andre filer nede til høyre i postingen og ta "sett inn eksisterende vedlegg. der kan du velge enten bilder du har lastet opp til galleriet, eller bilder du har lastet direkte opp i postinger tidligere. å kopiere bildeURLer når du er inne i galleriet er ikke mulig, noe som er helt logisk, ellers ville det være mulig å bruke vårt galleri til bildehosting for å poste andre steder.....også kalt båndbreddestjeling.

Hvorfor jeg har lastet opp bilde av en planke til galleriet en gang i tiden aner jeg ikke.

large.plank.jpg.4391ae6b23f6d5ea2b1a3ddce18e4109.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...