Jump to content

Informasjon om Margolin


Hallvor

Recommended Posts

Hei!

Eg lurte på om nokon her har meir informasjon om dette våpenet.

Sjå bileta for detaljar.

Nokre kjenneteikn:

-Serienummer K1009C.

-Over serienummeret er det tre bokstavar i ein diamant, og skal vel vere GIS med latinske bokstavar. (Kva betyr dette?)

-Denne pistolen har ikkje dei karakteristiske vengene som stikk ut fremst på sleiden. Eg veit ikkje om desse er kappa av, eller om det rett og slett er snakk om ei eldre utgåve.

-Sleiden er merka "Made in USSR", noko som vel skal bety at produksjonsår er før 1991.

-Skjeftet har eit skjold med ei pil.

 

margolin-venstre.jpg

margolin-hoegre.jpg

margolin-topp.jpg

margolin-skjefte.jpg

Edited by Hallvor
Link to comment
Share on other sites

Hei.

Jeg fikk min første Margolin i 1975 (kjøpt brukt) og den har "vinger".

Har senere hatt 2 stk til, en som var originalt uten vinger (såg d ut som), og en som tydligvis hadde blitt "vinge klippt" av en "amatør"...

Noen varianter hadde også en "manuell sleide lås" (din har ikke, ser jeg på bildene) ved avtrekker bøylen på venstre side.

Tror disse har vert i produksjon siden 1948 og dei ble designa av Mikhail Margolin.

Du kan lese litt mere om MCM Margolin her:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/MCM_pistol

 

 

Link to comment
Share on other sites

Takk for svaret! Eg har lese artikkelen du lenkar til tidlegare.

Eg er først og fremst ute etter omtrentleg produksjonsår og slikt på pistolen min.

Det var forresten ukjent for meg at det fanst modellar med manuell sleidelås. Veit du meir om når desse vart produsert? 

Link to comment
Share on other sites

Takk for lenka!

"Separat år opphørte å gjelde i 1966, for å markere et år da vanlige bokstaver ble innført. Skiltene AB0000 Skriv den første bokstaven angir år, den andre - serien, tallene - pistolen rommet. Senere del av tegnstrengen har blitt redusert til en bokstav, som begynte å bli kryptert gang i året, og en rekke rifler. Disse brevene skiftes hvert år, og ikke bare for modellen som helhet, men for hver endring, er tilfellet for IL-27, IL-27E og IL-27E-1C samme bokstav står for helt forskjellige utgivelses år. I 1986, et nytt år og markerer tallene er innført - bokstavene forsvant, slik at bare de tallene som har sine egne prosedyrer. Av disse er de to første sifrene tilsvarer de siste tallene, "produksjonsåret og testing."

Google translate-russisk er ikkje det enklaste å forstå, men det er slik at 1966 gir bokstaven A i serienummeret, og at bokstaven K skal vere 1977? Kan det stemme at 1977 er produksjonsår? 

Link to comment
Share on other sites

Det er umulig å si sikkert. Artikkelen handler i utgangspunktet om haglegevær fra Izhevsk, og i tillegg er så vidt jeg forstår ikke bokstavene nødvendigvis tildelt kronologisk. Det som kan hjelpe litt, er at systemet med en bokstav i serienummer ble innført en gang etter 1966 og avviklet i 1986. 

Forutsatt at serienummersystemet var det samme som for pistoler som for hagler gir det deg et intervall på under 20 år: etter 1966 og før 1986. :?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Artig at du skulle nemne det, for før eg såg svaret ditt skreiv eg ein veldig høfleg e-post til fabrikken (baikalinc.ru) på engelsk, så får vi sjå. Eg skal halde tråden oppdatert viss eg høyrer noko.

Edited by Hallvor
Link to comment
Share on other sites

Eg fekk svar frå Baikal i dag: 

 

Sitat

Thank you for your kind references about our products! The exact year of production of this pistol is 1983.

Best regards,

Chief Designer of Baikal Alexandr I. Kalugin

 

Edited by Hallvor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...