Jump to content

Redigering av innlegg


Guest

Recommended Posts

Du har mulighet til å redigere innlegg i ett døgn, deretter blir de låst. Det har vært et problem over flere år at folk plutselig sletter alle innleggene sine, så derfor blir det på denne måten. Det er mulig vi utvider perioden man kan redigere, men det vil ikke bli mulig å redigere innlegg langt tilbake i tid lengre.

Link to comment
Share on other sites

Det var synd.

For de av oss som arrangerer stevner osv er det er betydelig behov for å oppdatere invitasjoner, påmeldingslister osv, og dette behovet er vedvarende over tid fra kunngjøring opp til gjennomføring.

Da får det heller bli nitten millioner nesten like poster i de samme trådene; en ny post hver gang det for eksempel blir endring i påmeldingslister.

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tørre å påstå, etter å ha arrangert et antall stevner, at SSI er mye bedre.

Men jeg har et forslag, opprett en blogg her som heter Sørlandets Benkeskytterklubb og lag en bloggpost som heter "påmelding detogdet stevne". Det vil fungere akkurat som du har gjort tidligere med en posting på forumet som redigeres.

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere skyter under et regelverk som er internasjonalt anerkjent, eller i det minste nordisk så vil jo sjansen for at de kan legge inn full støtte for det være til stedet også, så kan dere jo kjøre full påmelding, betaling og scoring i ssi på samme måte som dynamisk.

Link to comment
Share on other sites

Du kan kanskje ha rett i det Slemmo. Kommer til å ta det videre, men siden dere nå har løftet Kammeret opp en god del hakk med forumsiden. Så synes jeg at vi som er en seriøs klubb som ønsker å arrangere stevner, og promotere dette bredt. Det er ikke alle som er på alle forum, og som sagt så ønsker vi å treffe flest mulig deltakere.

Vi har heller ingen intensjoner ei heller har vi slettet i noen av våres tråder.

Har selv sittet i styret, og jeg vet at dere teknikere er dyktige og kan klare å finne løsninger for dette.:)

Link to comment
Share on other sites

Absolutt, tanken var da at de som har bruk for å lage mere kompliserte postinger kan bruke bloggfunksjonaliteten i forumet, det gir deg alle redigeringsmuligheter du trenger, og du kan faktisk også moderere din egen blogg. Det fine med den løsningen er at du får noe som i praksis funker bedre enn en vanlig forumtråd, og vi slipper å sy sammen spesialløsninger. win win for alle ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...