Jump to content

VIKTIG INFO fra Kammeret.no


SSamiK

Recommended Posts

Den nye hverdagen (for mitt vedkommende) på kammeret: Jeg får beskjed om at siden ikke finnes, feilkode 1S160/2,- nonsjalerer dette og trykker opp i høyre hjørne,- trykker så "AKTIVITER",- videre "mine aktivitetsstrømmer" og til sist; "alt innhold siste 2 uker",.. oj, da er man endelig inne :grin:.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dette er forklart en rekke ganger i denne tråden blant annet, det er nettleserhistoie og buffer i nettleseren din som må slettes da den autoredirecter til kammeret.no/forum som ikke er en gyldig URL etter migreringen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
På 30.4.2017 den 22.46, beaker skrev:

At det ikkje skal ta meg så veldig lang tid å finne ein stad der både Telia, Telenor og ICE gir heilt andre hastigheter.

 

Just så. Saken er enkel nok den: Jeg oppdager at etter oppgraderingen av forumet her at en tråd med youtube videoer tar forferdelig lang tid å laste, i motsetning til før oppgraderingen da det gikk rimelig kjapt. Forskjellen mellom før og nå ser ut til å være et alle videoer som default nå lastes inn i stort format (HD?) - som naturlig nok krever flere MB enn de mindre vinduene vi fikk opp før. Dette sier meg at det handler om konfigurasjon av plattformen her og ikke noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Det lastes ikke inn noe videoinnhold før du trykker play. Størrelsen på previewbildet skaleres etter størrelsen på browservinduet ditt også, Jeg har ikke funnet noen innstilling på forumet som har noe med det å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hei

 

Er kammeravdelingen for kjøp og salg stengt ? Finner bare "Byttes". Ellers så synes jeg kammeret var mye bedre før forbedringen.

 

Litt pirk -på latin heter det forum  entall og fora i flertall - trur eg.   Derfor blir "foraer" og "forumer" litt smør på flesk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
×
×
  • Create New...