Jump to content

Pumphagleklubben


KitchenAid

Recommended Posts

Hei alle sammen.

 

Ser at dette kanskje ikke er den største klubben, så tenkte vi kunne samle 870er og 590er og hva som ellers er ute i en felles pumphagleklubb.

 

Vedlagt er bilder av min Mossberg 590A1 SP med en Magpull bakstokk og en magpull MG3 reim. En fantastisk reim som kan justeres i lengde med et handsvep, mens våpenet henger på.

 

Haglen er også gjenget opp og "choket".

 

normal_IMG_0447_resize.jpg

normal_IMG_7085_resize.jpg

normal_IMG_2774_resize.jpg

Link to comment
Share on other sites

Magpul lager også denne stokken til rem700 og dei kaller den hunter. Det er også en god jaktstokk.

Lov verket åpner vel også enda for dispensasjon for magasinforlenger. Trolig på grunn av Kenneth Aspestrand.

 

Syns nå hagla er tøff eg og har god erfaring med den kolben kommer garantert til å kjøpe den selv etterhvert 8)

Link to comment
Share on other sites

Aaand back on topic:

 

normal_Rem870.png

870 Super Magnum med Magpul kolbe + Remington kolbeforlenger biten.

Det var eneste måten jeg kunne finne å få plaststocken på et brukbar lengde for meg.

 

Satt på en relativt billig Bushnell rødpunktsikte med tanke på rådyr og slugs på litt lengre hold.

Funker greit på ca. 50 m. Går oftest med hagl i kammeret og slug i magasinet på områder jeg har kort for

både rådyr og annet småvilt.

 

En +1 til for Magpul sine greier :mrgreen: (bortsett fra 10/22 stocken...den er litt fy-fy).

 

@KitchenAid: Hvordan fungerer riflesiktene for deg? Bruker du de til slugs?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...