Jump to content

Cull hunt i Sør Afrika


Aron1

Recommended Posts

Afrikafeberen blei for stor, så det blei til at eg (og ein kamerat) tok ein spontantur til Sør Afrika for å jakte litt (og for å korte ned tiden til jul.... er vel ein grei unnskyldning å servere konemor det....)

Tok ein telefon til Tinus i africangamehunters.com og spurte om det gjekk an å ta ein jakttur før jul. Det var selvsagt ikkje noe problem.

For min del ville eg kun cull hunte da eg ikkje har så mykje plass til fleire trofeer. Den plassen som gjenstår, er avsatt til noen utvalgte trofeer (deriblant ein bøffel som skal prøves å nedlegges i mai).

Kameraten min ville jakte Waterbuck, Sable og Steenbuck, alle trofedyr. Han fekk full klaff og fekk seg tre store og fine trofeer. Har desverre ikkje bilde av dei, da vi jaktet 1:1.

 

For min del, så ville eg skyte noen warthog. Ville blant annet prøve å skyte eit på åte/fra blind. Det gjekk bra, fekk 3 stk :-)

Ellers så blei det 2 stk impala og ein sebra.

Prøvde og på å få ei brun hyene. Hadde ho inne på post tre av fire netter, men ho rista bare nett i åto, åt ikkje, men gjekk bare videre. Dermed fekk eg ikkje skutt ho :-(

Det var null måne når vi var nede, så det var heilt mørkt. Var derfor avhengig av at vi hørte hyeno på åten, slik at vi kunne sette på lys. Men ho var desverre vekke kvar gang før vi fekk på lyset.

Det som var litt kipt, var at dagen før vi satt oss i blind for å jakte på ho, så var ho inne i 15 minutt og åt. Det fekk vi rikelig dokumentert på viltkamera.

Kan ikkje gi opp. Må prøve igjen neste gang vi fer nedover dersom vi får tid. Blir ein bøffeljakt i mai :-) Greit å ha noe å sjå fram til. Samme outfitter, men jakten skal foregå på ein annen plass.

 

Hadde som vanlig ein fin tur. Litt varmt noen av dagene (41 Grader på det varmeste), men det gjorde ingenting. Bare det å være i Afrika og få jakte, er ein fornøyelse.

 

Her er noen bilder fra turen, samt ein liten film

 

DSC_0054_%28Small%29.JPG

 

DSC08351_%28Small%29.JPG

 

DSC08432_%28Small%29.JPG

 

normal_Screenshot_20161207-232935.png

 

normal__20161208_223533.JPG

Ein riktig fin Warthog dukket opp

 

P1020795_%28Small%29.JPG

 

Link til filmen:

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...