Jump to content

NSF terminliste 2017?


Bartemannen

Recommended Posts

De er ingen mangel på informasjonskanaler. men på brukerinformasjon. epost adressa mi har ligget på min idrett lenge.

Aldri motatt mail fra NSF, men de forlanger jeg heller ikke. Kom heller med mer og betre informasjon på di kanaler dere har.

 

Og hvorfor ikke legge ut terminlistene på den gamle måten også. Har ingenting imot din idrett, men sier gjerne: ja takk begge deler til systemet er 100 % oppe og går.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

At noen trenger litt hjelp ved overgang til et nytt system finner jeg naturlig. Kan ikke se at det er et godt argument mot systemet. Dette skjer i alle organisasjoner/bedrifter ved innføring av nye og bedre datasystemer.

På siden jeg linket til er det mange linker videre til konkrete veiledninger for brukerne. Det er lov å benytte seg av alle linkene på siden og på de sidene linkene fører til :-)

Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

nå må det sies at informasjon har ikke blitt sendt ut til utøvere direkte, men til *klubbene*. Senest for et par dager siden:

http://www.skyting.no/2016/12/15/status ... -13-12-16/

 

Det er klubbene som er ansvarlig for å informere sine medlemmer, ikke prosjektgruppen. Prosjektgruppe -> Klubber -> medlemmer.

 

Men hvis klubben ikke ligger inne i klubbadmin/sportsadmin med riktig kontaktadresse så får de bare skylde på seg selv :P

Link to comment
Share on other sites

Klubbene har fått fleire mailer fra forbundet om denne saken.

 

Eg har som ein av superbrukerne, sendt ut fleire mailer til klubbene i min krets og responsen er veldig laber.

Virker som det er ein del klubber som kun ønsker å skyte og driter i administrasjon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...