Jump to content

Selger ikke brownells.no krutt lengre?


kimjorgen

Recommended Posts

Lurer jo litt på om det ikke har vært noen oppjusteringer av priser i forkant også...

Er nok muligt det, men trur ikkje dei har vært verst i klassen der.

 

Bestilte ein del "forbruks varer" som magasiner og pusse utstyr, og hentet delenummer fra gamle ordre emailer, og før prisene var så og sei det samme på alle produktene eg bestilte.

Link to comment
Share on other sites

Selv har jeg benyttet meg av brownells black friday tilbud, og kan ikke si jeg så noe til oppjustering av pris før...

 

Angående krutt så skjønner jeg at brownells velger å ta bort det ifra hyllene før ett slikt tilbud. måte på hvor tapsprosjekt di skal ha disse dagene også. Er ikke akkuratt som om krutt er det som drar inn cash ellers heller...

Link to comment
Share on other sites

Nå handler vel denne tråden om krutt, og ikke alt annet som er billig?!?

Når det gjelder krutt, har jeg etter mange års erfaring med markedet nærmest sluttet å se på pris. Da tilgjengelighet er ekstremt ustabilt er det alltid nettopp TILGJENGELIGHET som må være hjemmeladerens første-prioritet. I dette tilfellet blir tilgjengeligheten borte i 2 måneder. Det plager ikke meg, men kan være surt for de som ikke har lagret opp hjemme.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...