Jump to content

23 tagger!


Jakt2004

Recommended Posts

Vekta på hjorten var 131 kg. Ja en del korte tagger i krona men du verden for en hjort. Såg ikke ut som om stengene var så altfor korte heller.. er spent på poengsummen på den men må bare gratulere jegeren med dyret. Det er "once in a lifetime" hjort og opplevelse helt sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Ikkje mine bilder, stjal dei som låg på facebook. Satser på det går bra.

Vilt gevir!!!

14199387_1096461663736152_6848840959380055384_n_zpsvsic0du3.jpg

14191999_1096461670402818_1171678149066899235_n_zpsx2ee4mo8.jpg

 

Spent på poengsum. Norgesrekorden på 198 poeng er vel ein 16 taggar, men den er til gjengjeld ENORM både i størrelse og grovhet. Har noken bilder på dataen av det geviret meiner eg:)

Ser ut som detta geviret er rimeleg grovt og!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes geviret ligner på Håkon Engens hjort fra 2012. Engens hjort fikk 183,05 poeng og var en 16 tagger. Denne har 23 tagger, jeg gjetter derfor på 190 +-2 poeng.

http://www.gd.no/nyheter/skjot-kjempe-k ... 10-6230648

Veldig overaskande at den ikkje fekk meir ein 183 utifra bilde, ser ut som det er vanvittig grovhet og bra størrelse ellers på geviret?

Link to comment
Share on other sites

6,5 kg er veldig bra vekt. Vekten vil gå noe ned ila 3 mnd, kanskje til 6,2-6,3kg. Det gir i såfall 12,4-12,6 poeng. Stanglengden har mye å si. Jeg har en hjort med stanglengde på 97 cm, det gir 48,5 poeng, og er den enkeltstående posten du henter mest poeng på. (70 cm stanglengde vil til sammenligning gi 35 poeng) Mitt gevir har 14 tagger, dette har 23 og drar 9 poeng mer enn mitt på tagger.

Link to comment
Share on other sites

Cruiser, kor mange poeng fekk geviret du snakkar om? Eg var med på ein 11 taggar for nokre år sidan , den hadde stanglengde på 91,2 og 92cm. Sidan det berre var ein 11 taggar fekk den berre 3.5 av 10 poeng for krone. Likevel fekk den 177,06 poeng . Geviret var veldig regelmessig og pent samtidig som det var kraftig. Med litt meir taggar så hadde den nok scora godt over 180p. Så kan ein jo sjølv prøve å tenke seg kva dette geviret med 23 taggar vil oppnå! I forhold til dette geviret eg nemner her så er det minst +2,2 på vekta, kanskje +6 for krona, + 12 for taggar. No er det vanskelig å sei sidan andre mål for 23 taggaren manglar,men at det er i nærheiten av ny rekord er ikkje usannsynleg. Finnes det nokre bilder av geviret som toppar rekordlista? http://www.njff.no/jakt/Last%20nedsider ... egevir.pdf

Link to comment
Share on other sites

Usikker på om det kan være den du har lagt ut bilde av og, men det er 100% sikkert at det er denna. Fant ett bilde med skyttar og men finner det ikkje igjen på dataen :( Det er bilde av geviret i eine jaktboka for noken år tilbake sidan og der ser ein verkeleg kor enormt det er både på lengde og tjukkelse!!

hjortegevir_zpso8kwdhkc.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...