Jump to content

Partizan. Hvem selger?


G.Larson

Recommended Posts

  • 1 year later...

De som skriver kundeavisene til XXL er enten schizofrene, eller så har de slått hodet i dusjen før de stakk på jobb. Makan til vrøvl de klarer å trykke. Fiocchi kjent for å være nøyaktig og sikker; ja, SANT! Kanskje skulle man samtidig sendt samtlige selgere på språkkurs, så og si alle presterer å uttale Fiocchi og Franchi som Fiåssji/Fransji eller Fiåkji/Frankji..

Link to comment
Share on other sites

Prisen på Partizan ser grei ut den, enig at teksten på den flatskytende rifla må være tekstet av folk med lite forståelse.

Et litt annet tema/OT? Jeg kjøpte en eske 500 skudd Fiocchi TT-Sport 22LR, på XXL (0,79 øre.) Den var tenkt til plinking for en guttunge på landstedet nå for en kort tid siden. Jeg fikk dårlig erfaring med denne, aldri mer. Den forurenset kammeret noe aldeles. En revolver i .22LR måte jeg etter få patroner (ca.70 skudd) true skuddene inn i kammeret, tønna fikk problemer med å rotere. Revolveren var nypusset før skyting. Salongrifla fikk også mateproblemer. Nå er ikke dette XXL sin skyld for å være rettferdig. Jeg angret på at jeg heller ikke kjøpte TopShot til 0,69 øre. Jeg hadde heldigvis en større mengde med RWS på lur.

Guttungen smilte fra øre til øre hver dag i en uke uten å klage:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...