Jump to content

Ny jeger i østfold ! Teste ny hagle!


Tarikdur

Recommended Posts

Hei er en relativt ny jeger, har kjøpt meg hagle og er ivrig etter å teste den med diverse ammo! har vært på leirdue banen men blir ikke det samme. Trenger et sted hvor jeg kan henge opp en papp bitt og skyte diverse ammo og teste den ut med forskjellig trangborringer og relevant ammo. Søker da noen snille mennesker der ute som er villig til å la meg låne et lite jordstykke hvor detter er mulig og utføre. Hadde satt veldig stor pris på det og det hadde vært til stor hjelp! :D

Link to comment
Share on other sites

Selveste min egen JFF kunne ikke svare på hvor jeg kunne gjøre det!
Dårlig svar. Jeg er sikker på at mange av medlemmene hadde hatt godt av en slik hagle/ammo test. Hør med lokallaget om ikke di kan leie/holde av skytebanen en dag i sommer, der alle medlemmene får mulighet til å gjøre en slik test. Dette kunne blitt en fin aktivitetsdag for klubben. Og det er slike ting klubben er til for.
Link to comment
Share on other sites

Etter å ha purret lederen litt mer så tar han det opp ved neste styremøte. Forhåpentligvis kan det da organiseres en test-skyte-dag for hele for foreningen (og sikkert andre som er interessert).

 

Når det gjelder slugs så har jeg snakket med Skytesenteret i Oslo. De skal åpne ny innendørs 50m riflebane veldig snart (venter bare på at politiet godkjenner anlegget) og han jeg snakket med svarte at det var bare å stikke innom med hagle og slugs og skyte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...