Jump to content

Ambisjoner?


Domino

Recommended Posts

Snart på tide å gjøre opp status, iallfall for utendørsøvelsene. Det blir nok ingen pers i år. Jeg har skutt A-kravet i standard, fin- og grovpistol, hurtigpistol fin og alle de fire "vanlige" feltøvelsene. Men det kan se ut som jeg blir B-skytter i luft og hurtig grov i 2017. Jaja, da blir det kanskje mere premiepenger å hente? :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Top 50 ish av europeiske skyttere i open divison under European Handgun Championship 2016 nådd, og har nå Master ranking, det må kunne sies være ett bra år.

 

Mål for 2017 er Presidentmedalje i Open, og deltagelse for Norge i VM 2017, samt topp50 der om jeg får være med... betting start now... kenny? slemmo? :D

 

Ellers har jeg skutt 1 feltstevne i fin i år, og da endelig skutt meg ned fra kl A, var bare å bruke en orignal ruger med 5KG avtrekk og litt dårlige sikter istedenfor AW93.

Link to comment
Share on other sites

Nye personlige rekorder i Fri-A, Fri-B, Standard, Finpistol, Grovpistol, Hurtig grov, Hurtig revolver og NAIS fin. Topp 20 på FSUs uoffisielle samleliste.

Mål for neste sesong: Ta kretsrekorden i min klasse i fripistol. Premie i tre grener på bane-NM.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Jaja, om det ikke ble noen perser i fjor så har det iallfall blitt i år. Jeg skjøt fripistol B for første gang, så det er iallfall i prinsippet en pers? Og to dager etterpå satte jeg pers i hurtig grov med 578 poeng. 10 år etter at jeg satte den gamle person på 577. Så foreløpig ser ikke sesongen så verst ut!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ambisjonene for året har begrenset seg til å komme meg på banen en gang i måneden; litt for mange jern i ilden på andre områder.

 

Det har betydd at jeg har fokusert på det grunnleggende; pust, puls, avtrekk. I praksis ser jeg at jeg har fått betalt for det med bedre skyting på de stevnene jeg har skutt så langt i år.

Jeg har gitt opp å bli habil med Glocken i Prod, og meldt overgang til Standard; da kan jeg leke meg med å pimpe den, og ganske enkelt ha det moro. Testskyting her om dagen med nytt avtrekk viser at jeg nok vil se forbedringer der og.

 

Ellers skal jeg gå min første riflematch i morgen, og er naturligvis spent på hvordan det blir...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...