Jump to content

Hjelp! Boskon Guard


sindressen

Recommended Posts

hei. har kjøpt meg et Boskon Guard BG 530SM viltkamera idag. :)

har selvfølgelig klart og slette programvaren som følger med kameraet på minnekort, så kommer ikke veldig langt med det desverre. :cry:

Men, er det noen her som kan hjelpe meg?

vet om et sted med nedlastning av programvare eller kopi eller lignende, så hadde dette vært kjempe fint! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg har nå oppdaga at kameraet har brukt opp batteria. Det er 1 uke siden jeg fikk siste mms. Har dette hjemme som innbruddsikring. Da var batteriet fullt. Det står på ca 9 timer på natta. Om onsdagen (15-7.15) var batteriene nesten fulle, mangla 1 strek. Men i dag er det tomt. Det har tatt mye i løpet av den uka det var aktivt, men den siste ukja, har det tatt bilder, men ikke sendt mms. Noen som vet hva slags strøm plugg som kan brukes her?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 3 months later...
  • 8 months later...
  • 3 months later...

Hei,

Jeg har også klart å krølle det til, og slettet installasjonsfila fra minnekortet.

 

Prøvde å kopiere den over til pc som manualen tilsa, men har ikke peiling på hvor den forsvant...

Kan noen være så snill å sende meg fila, eller link til nedlasting på dikkens71@gmail.com

 

mvh

Odd-Arne Dikkanen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei! Forsåvidt gammel tråd, men prøver lykken. Jeg har fått låne ett boskon Guards med mms. Hvordan klarer jeg endre tlf. Nr som kameraet skal sende mms til ?

Har googla så det synger, å har kommet fram til at jeg må ha noe programvare greier, men han jeg låner det av har jo selvfølgelig ikke den cd'n liggende lenger.

 

Stein Erik.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fant en gammel tråd, men prøver. Har et Boskon Guard BG 530 SM. Det har fungert greit, men etter å ha ligget ubrukt en tid, har jeg kommet i skade for å slette oppsettfilen på kortet.

Nå får jeg ikke opp menyen på kamra, kun tomt display. Er det noen som kan hjelpe, har forslag, eventuelt har oppsettfilen tilgjengelig.

 

Thor P

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...