Jump to content

Uovision UM 565- sendeproblemer?


YnStee

Recommended Posts

Har problemer med at mitt Uovision Um 565 kamera ikkje sender bilder til telefonen min, eller , noen bilder går gjennom sporadisk, men mesteparten blir ikke sendt.

 

Noen som har erfaring med dette kameraet og kan hjelpe? Jævli frustrerende! har prøvd med både kort og lang antenne, men like ustabilt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Kjøpte dette viltkameraert til svigers i 60 årsgave. 

Vi har satt opp MMS funksjon, og vi fikk tilsendt ca 15 bilder av både elg og hare allerede den første kvelden og natta.

Det ble med disse 15 bildene. Etter at det "plutselig" var fritt for dyr foran kameraet valgte vi idag å ta det ned (litt merkelig at det skulle komme fire elg og harer foran i løpet av de første timene, og ikke senere).
Det viser seg at det er tatt 40 bilder, og at bilder fra de siste kveldene ikke har blitt sendt. Det samme gjelder bildene som ble tatt av oss foran kameraet. 

Jeg har gått gjennom veilederen for oppsett av mms/gprs, og innstillingene ser ut til å stemme. Innstillingene på selve kameraet ser også ut til å stemme. Så det jeg lurer på er om det kan være innstillingene på selve sim-kortet? 

 

Hvorfor sender ikke kameraet bilder lengre? 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...