Jump to content

Hjelp til Numedalsstevnet 2015, 14 - 15 Mars.


Buster

Recommended Posts

Hei.

Jeg kommer så og si rett fra styremøte i Hadeland & Omægn Benkeskytterklubb (HOBK), og vi har lyst til opprettholde Numedalsstevnet. Stevnet ble dessverre avlyst i fjor pga voldsomme mengder snø, men vi har lyst til å ta opp tråden igjen i år. Dette stevnet har jo blitt en tradisjon, og er jo nesten å regne for 500m UNL skytingens vugge her i Norge. Sammen med campen så har dette vært en sosial og artig event i mange år nå.

Vi driver nå å ser på dato, og eventuelt sjekker opp rundt banen osv, og i den forbindelse så ønsker vi å fri litt til våre medlemmer, og folket ellers:

 

-Vi trenger ganske enkelt hjelp!

Litt før, og spesiellt under arrangementet. Hvis all jobben havner på noen få hver gang, så er faren at personer går lei, og følgende blir da dessverre at det dør ut.

Vi har tenkt å belønne de som blir med å jobber litt, men det kommer vi tilbake til.

Så jeg oppfordrer folket til å ta kontakt med undertegnede på PM, så skal jeg sette dere i kontakt med stevnelederen som er John Flatby.

 

PS:

Jeg skjønner at det kanskje er vanskelig å si noe før datoen er satt, men tenk litt på dette imens! :wink:

 

I'll be back! 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er alt klarert ang bane, mat, Numedalsrally, osv.

Datoen blir 14-15 Mars!

 

Vi ser for oss at en gjeng bør reise opp på onsdag, slik at det kan jobbes hele torsdagen før. Da vil vi kunne ha fredagen "å flyte på" hvis noe uforutsett oppstår, og gjøre det mulig for litt testskyting for de som kommer tidlig på fredag.

Vi har snakket om at de som møter opp og tar jobber litt før, og litt under stevnet vil bo gratis og vil slippe påmeldingsavgift(kun betale for maten).

Vi kommer tilbake til dette etterhvert som arbeidsoppgaver dukker opp.

Ta gjerne PM-kontakt med Jofla, her på forumet. Han er stevnesjefen! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...