Jump to content

Viltkamera


okjus

Recommended Posts

Har et Bolygard SG550M.Har lagt inn e-mail adr.og har kontakt med nett. Men får ikke overført bilder.Er det noen her som har erfaring med denne modellen?

Når jeg slår over fra test til on og etter en stund slår tilbake til test ser det ut til at kontakt med nett er borte.

På forhånd takk for tips.

o

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har flere av de kameraene selv. Fungerer fint de.

 

Jeg bruker MMS oppsett gjennom Chess (Netcom), ikke GPRS slik du legger opp til. Jeg tipper det er konfigurasjonen opp mot mobiltelefonileverandøren som er problemet. Selv om SIM kortet kommer "på nett" trenger ikke GPRS eller MMS være konfigurert rett for å overføre data. I tillegg har hver leverandør ofte sitt eget oppsett med servere o.l. som må legges inn :D

 

 

Hvis du vil ha kopi av min konfig kan jeg poste den i morgen når jeg har tilgang til minnekort leser igjen.

 

 

[Edit]

 

Denne konfigen fungerer for MMS oppsett via Chess (Netcom) på BolyGuard SG550M. Du må legge inn disse verdiene i menyen ved hjelp av fjernkontrollen, og det kan være litt krøkkete.

 

; for MMS application

[GSM Setting]

Band=GSM850_900_1800_1900

LogMode=11

QmmDbg=0

[MMS Setting]

URL=http://mm

APN=netcom

IP=212.169.66.4

Port=8080

Account=mms

Password=netcom

[GPRS Setting]

Server=

Port=

APN=

Account=

Password=

Email user=

Email password=

[Addressee]

Phone1=Sett inn ditt telefonnr

Phone2=

Phone3=

Phone4=

Email1=

Email2=

Email3=

Email4=

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Har et Bolygard SG550M.Har lagt inn e-mail adr.og har kontakt med nett. Men får ikke overført bilder.Er det noen her som har erfaring med denne modellen?

Når jeg slår over fra test til on og etter en stund slår tilbake til test ser det ut til at kontakt med nett er borte.

På forhånd takk for tips.

o

 

 

Hvor mye betalte du for det modellkameraet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...